شناسهٔ خبر: 41170053 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

زندگی در قلب اقیانوس آرام با اقامت استرالیا

صاحب‌خبر -

شاید شما هم مانند بسیاری از افراد، تصمیم گرفته ‌اید به کشور دیگری مهاجرت کنید. قبل از هر چیز خوب است درباره شرایط اقامت در کشور مقصد و تناسب آن با نیازها و اهدافتان اطلاعات کسب کنید. بعضی از کشورها نسبت به سایرین شرایط مساعدتری دارند و استرالیا یکی از آن هاست. آب‌ و هوا، طبیعت زیبا، انگلیسی‌ زبان بودن مردم و مهم ‌تر از همه، اقتصاد قدرتمند و مهاجرپذیر بودن از مهم ‌ترین دلایلی هستند که بسیاری از مهاجران را به اقامت استرالیا جذب می کنند.

با وجود روش‌های بسیاری که برای مهاجرت و اقامت در کشور استرالیا وجود دارند، ولی به دلیل تعداد روزافزون مهاجران در این کشور، شرایط اقامت سخت ‌تر از قبل شده است. پس اگر علاقه مند به زندگی در استرالیا هستید و تمام راه ‌های موجود برای مهاجرت رو بررسی کردید، خواندن این مطلب خالی از لطف نیست.

چرا استرالیا را برای زندگی انتخاب کنیم؟

در استرالیا می توانید از یک زندگی عالی لذت ببرید، چرا که استرالیا یک کشور پیشرفته و با امکانات بالا برای زندگی است. از نظر امکانات رفاهی و توجه دولت به مردم، استرالیا شباهت زیادی به کانادا دارد. شهرهای مهم استرالیا انواع خدمات را برای شهروندانشان ارائه می کنند. از جمله این خدمات، فراهم بودن بهترین شرایط کاری و تفریحی برای ساکنان آن است. این ها دلایلی هستند که زندگی در استرالیا را ایده آل نموده و مهاجران را از اقصی نقاط جهان به زندگی در این کشور علاقه مند کرده است.

همچنین طبیعتی بی نظیر، سواحل زیبا، نزدیکی به اقیانوس و دیگر جاذبه های طبیعی، استرالیا را نسبت به سایر کشورهای جهان سرآمد کرده است. اگر قصد اخذ اقامت استرالیا را دارید می ‌توانید از وکلای متخصص در امور مهاجرت استرالیا در ایران کمک بگیرید. موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت با آگاهی کامل در امور مهاجرت پاسخگوی سوالات شما بوده و شما را در مسیر رسیدن به یک اقامت رویایی در استرالیا همراهی می کنند.

زندگی در قلب اقیانوس آرام با اقامت استرالیا

از زندگی به سبک استرالیایی لذت ببرید

استرالیا کشوری بسیار زیبا با بیش از ۲۲ میلیون نفر جمعیت است. بیشتر جمعیت این کشور در امتداد دریای شرقی و گوشه جنوب‌ شرقی قاره متمرکز شده اند. استرالیا به شش ایالت و دو قلمرو تقسیم شده است و بیش از نیمی از جمعیت استرالیا در شهرهای مهم آن همچون سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرت و آدلاید زندگی می‌کنند. استرالیا کشوری مملو از مناظر زیبا و دیدنی است. استرالیا دارای جامعه ‌ای چند فرهنگی بوده و بیش از 6 میلیون مهاجر از ۲۰۰ کشور جهان، جمعیت آن را تشکیل داده اند.

همان طور که قبلا اشاره کردیم دلایل زیادی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد که از جمله آن‌ ها می ‌توان به کیفیت بالای زندگی، فرصت ‌های شغلی مناسب، سیستم آموزشی با کیفیت، فرصت‌ های ورزشی متنوع، ثبات اقتصادی و سیاسی، آب و هوای مطبوع و چشم ‌اندازهای خارق ‌العاده اشاره نمود. پس اگر به ‌دنبال کشوری آرام، مدرن و پیشرفته برای زندگی می باشید، استرالیا به طور قطع یک مقصد عالی برای شما خواهد بود.

برای مهاجرت به استرالیا آماده اید؟

قبل از هر اقدامی، اگر قصد اخذ اقامت استرالیا را دارید بهتر است با روش‌های گرفتن اقامت موقت و اقامت دائم استرالیا آشنا شوید.

به طور کلی اقامت استرالیا به دو صورت امکان پذیر است:

  • اقامت دائم استرالیا
  • اقامت موقت استرالیا

روش اخذ اقامت دائم استرالیا:

  • اقامت از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت از طریق کار
  • اقامت از طریق ازدواج
  • اقامت از طریق فرزندان مقیم استرالیا
  • اقامت از طریق والدین

روش اخذ اقامت موقت استرالیا:

  • اقامت از طریق سرمایه گذاری
  • اقامت از طریق کار
  • اقامت از طریق دیدار و گردشگری
  • اقامت از طریق ازدواج
  • اقامت از طریق نامزدی
  • اقامت از طریق فرزندان مقیم استرالیا
  • اقامت از طریق والدین
  • اقامت از طریق تحصیل

زندگی در قلب اقیانوس آرام با اقامت استرالیا

با پارسی کانادا استرالیایی شوید!

برای رسیدن به موفقیت و تجربه یک زندگی فوق العاده، همراه با درآمد بالا، استفاده از امکانات متعدد، سطح رفاه بالا ومواردی از این قبیل، استرالیا می تواند انتخابی باشد که هرگز از آن پشیمان نخواهید شد. اگر قصدتان برای مهاجرت به استرالیا جدی است، پس خیال تان از اقتصاد و نرخ بیکاری این کشور راحت باشد، استرالیا کشوری است که اقتصاد آن از مقاوم ‌ترین و سازگارترین نوع اقتصاد در جهان است و در طول سه دهه گذشته روند رو به رشدی را در این زمینه داشته و دارد!

احتمالا درباره هزینه های بالای این کشور، حرف ها و صحبت هایی به گوش تان رسیده؛ اما این بدان معنا نیست که ساکنین نمی توانند از پس مخارج و تامین هزینه های زندگی شان بر بیایند! درآمد در استرالیا بسیار بالاست. حتی شما که قصد مهاجرت به این کشور را دارید، می توانید نه تنها هزینه های زندگی تان و خورد و خوراک و پوشاک تان تامین کنید، بلکه می توانید چندین هزار دلار هم پس انداز کنید؛ پس به هیچ وجه نگران شنیده ها یا بهتر بگوییم، شایعات نباشید!

با مراجعه به مشاوران و وکلای زبده می توانید تصمیم خود را در باب اقامت استرالیا عملی کنید. موسسه پارسی کانادا، نماینده مطمئن شما در روند اقامت خواهد بود و می توانید با اطمینان از خدمات ویژه آن استفاده نمایید. آینده درخشان و زندگی مطلوب خود را از همین امروز با ما بسازید.

برچسب‌ها:

نظر شما