شناسهٔ خبر: 41169917 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکایت مردم کره جنوبی از مزاحمت سربازان آمریکایی

پکن- ایرنا- خبرگزاری کره جنوبی گزارش کرد شماری از شهروندان و سربازان آمریکایی بدون پوشش ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اقدام به برگزاری جشن روز استقلال کرده و برای مردم منطقه بوسان مزاحمت ایجاد کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یونهاپ روز دوشنبه در گزارش خود آورده است دهها نفر از مردم کره جنوبی پس از آتش بازی و سر و صدای آمریکایی ها، به پلیس مراجعه و از رفتار و اقدامات آنها با وجود همه گیری ویروس کرونا شکایت کرده اند.

گزارش از قول آژانس پلیس کلان شهر بوسان کره جنوبی نشان می دهد که پس از دریافت دستکم ۷۰ شکایت از مزاحمت های شهروندان و سربازان آمریکایی، پلیس با آنها برخورد و یک نفر را هم بازداشت کرده است.

این افراد بر اساس اعلام ماموران پلیس و شکایات مردمی، اقدام به پرتاب ترقه و مواد آتش زا در یک منطقه ساحلی کرده و ضمن راه انداختن سر و صدای زیاد به سمت مردم ترقه پرتاب کرده اند.

مردم به پلیس گفته اند اتباع و سربازان آمریکایی نه تنها با این آتش بازی بلکه به دلیل نزدن ماسک و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری، جان دیگران را به خطر انداخته اند.

پلیس از اینکه شماری از آمریکایی ها پروتکل های بهداشتی را در مناطق ساحلی رعایت نکرده و زندگی دیگران را به خطر انداخته اند انتقاد کرده است.

گزارش پلیس حاکی است اگرچه این حوادث روز شنبه و در جریان برگزاری جشن روز استقلال آمریکا رخ داده است اما این آتش بازی ها روز یکشنبه نیز ادامه داشته و در جریان آن ترقه هایی به سمت برخی از بناهای اطراف پرتاب شده که شکایات مردم را به دنبال داشته است.

نظر شما