شناسهٔ خبر: 41168831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه‌های «روز خبرنگار» رنگ و بوی غدیر می‌گیرد

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان با بیان اینکه برنامه های روز خبرنگار رنگ و بوی غدیر می‌گیرند گفت: هفته خبرنگار امسال مصادف است با عید سعید قربان تا عید غدیرخم که در این راستا چند برنامه مذهبی برای اهالی رسانه در نظر گرفته‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهرداد حمزه ظهر امروز در نشست خبری سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: خوشبختانه با حضور حجت‌الاسلام نظیری در سازمان تبلیغات اسلامی شاهد برنامه‌های اثرگذار هستیم و ایشان به همراه مسوول روابط عمومی خود نیز همواره همکاری خوبی با رسانه‌ها داشته‌اند.

وی بیان کرد: هفته خبرنگار امسال مصادف است با عید سعید قربان تا عید غدیر خم  که در این راستا چند برنامه مذهبی برای اهالی رسانه در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان از احتمال برگزاری مسابقه «خطبه غدیر» به همین مناسبت اشاره کرد و گفت: سعی می‌کنیم برنامه‌ها را به صورت آنلاین از طریق فضای مجازی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در پوشش اخبار ستاد مردمی غدیر خم به خوبی ورود کرده‌اند افزود: سعی می‌کنیم برای کاهش تردد و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در هر یک از جلسات این ستاد، یک خبرنگار حضور داشته باشد و اخبار از این طریق توسط رسانه‌های مختلف مخابره شود.

حمزه با اشاره به ضرورت اقدامات مهم و اثرگذار در حوزه فرهنگ‌سازی در جامعه بیان کرد: یکی از پیشنهادات تولید پادکست‌هایی برای فضای مجازی بوده که نیاز به تولید محتوا دارد.

وی خواستار همکاری رسانه‌ها در این زمینه شد و در ادامه بیان کرد : امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا متوجه شدیم که وضعیت استان در حوزه بیماری کرونا وخیم است و باید اطلاع‌رسانی دقیق توسط رسانه‌ها به مردم صورت گیرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان بیان کرد: چند نفر از مدیران استان درگیر بیماری کرونا شده‌اند و می‌طلبد رسانه‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها در جلسات حضور یابند.

رضا ویسی؛ مسوول روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با ابراز رضایت از شرکت افراد در جشنواره «دین و رسانه» غرب کشور اظهار کرد: امسال یک‌هزار و ۸۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده که سال گذشته ۳۰۰ اثر بود بنابراین رشد چند برابری را در این زمینه شاهد بودیم.

انتهای پیام/89026/

نظر شما