شناسهٔ خبر: 41167338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ تیرماه سال ۹۹؛

دستگیری سوداگر مرگ در بابل / دستگیری قاچاقچی چوب در میاندورود

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۶ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۶ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند

او افزود: پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند متهم را شناسایی کنند.

سرهنگ جعفری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران کلانتری ۱۴ این شهرستان در عملیاتی ضربتی، متهم را دستگیر کردند.

او از کشف ۷ کیلو گرم تریاک پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از منزل این قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و افزود: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۲ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران پلیس آگاهی در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی کامیون حین تردد در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۱۲ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۶ سارق حرفه‌ای در این سرقت‌ها شدند.

سرهنگ قیصری گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر،افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های درحال احداث این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/س

نظر شما