شناسهٔ خبر: 41166092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری کنفرانس مدیران فرودگاه‌های شمال کشور در رامسر

رئیس فرودگاه رامسر گفت: نخستین کنفرانس مدیران فرودگاه‌های شمال کشور در رامسر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

ارشاد حاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، از برگزاری کنفرانس مدیران فرودگاه‌های منطقه شمال کشور به میزبانی فرودگاه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه توسعه هوانوردی عمومی در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری‌ هوایی ایران، نخستین کنفرانس مدیران فرودگاه‌های شمال کشور در رامسر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جلسه به‌طور محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف رونمایی از برنامه‌های ملی توسعه صنعت هوانوردی عمومی و تبادل نظر مدیران فرودگاهی و همچنین با حضور مدیران کل فرودگاه‌های مازندران، گیلان، گلستان، فرودگاه‌های تابعه، مسئولین و اعضای کمیته هوانوردی عمومی شرکت فرودگاه‌ها، مقامات استان و شهرستان در روز سه‌شنبه ۱۷ تیرماه به میزبانی فرودگاه رامسر برگزار می‌شود.

رئیس فرودگاه رامسر با تأکید بر اینکه فرودگاه رامسر رتبه نخست پروازهای تفریحی را داراست، تصریح کرد: هوانوردی عمومی به همه فعالیت‌های هوانوردی تجاری، غیرتجاری، شخصی و ویژه با رویکرد غیربرنامه‌ای و با هواپیما‌های کوچک و حداکثر ظرفیت ۱۹ صندلی اطلاق می‌شود که مولد کسب و کارهای کوچک و جدید هوانوردی و مؤثر در حیات و رشد اقتصادی، گردشگری و ... است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ج

نظر شما