شناسهٔ خبر: 41164945 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حیدری: کامیابی نیا میخواست فوتبالم تمام شود؟

سجاد حیدری با اشاره به نمایش تیم شاهین گفت که اگر تک اشتباه شاهینی ها نبود، پرسپولیس نمی‌توانست به آن ها گل بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، سجاد حیدری هافبک تیم شاهین بوشهر که باعث اخراج کمال کامیابی نیا شد، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دیدار پرسپولیس - شاهین، گفت: ما نسبت به داشته های خودمان، از پرسپولیس امتیاز می‌خواستیم. در بازی قبلی موقعیت زیاد هدر دادیم و مربی مان هم که از ما جدا شده بود. اما ما روی یک اشتباه کوچک گل خوردیم و اگر آن اشتباه نبود گل نمیخوردیم و پرسپولیس تا ۹۰ ساعت دیگر هم نمی‌توانست به تیم ما گل بزند.

 

او درباره صحنه اخراج و این که کامیابی نیا گفته کارت قرمز عادلانه نیست، عنوان کرد: صددرصد اخراج درست بود، من زودتر به توپ رسیدم و آقای کامیابی نیا فقط برای پایم آمد و مچم را زد. من وقتی دیدم آنطور آمده زرنگی کردم و پایم را کشیدم وگرنه ممکن مصدومیت شدیدی در انتظارم باشد، نمیدانم واقعا مگر میخواست فوتبالم تمام شود که آنطور زد؟ اما به هر حال فوتبال است و این اتفاق ها پیش می‌آید.

 

 

حیدری درباره نتیجه خوب شاهین مقابل پرسپولیس نسبت به بازی رفت عنوان کرد: وقتی پرسپولیس ۱۱ نفره بود هم ما موفق شدیم آن ها را کنترل کنیم. ما خودمان را باور نداشتیم و یک خرده هم فشار روی بازیکنان بود و از نظر روانی مشکل داشتیم اما رفته رفته خودمان را پیدا کنیم و پرسپولیس به جز صحنه گل و یک شوت از راه دور دیگر موقعیتی نداشت.

 

او درباره ادامه لیگ هم توضیح داد: شک نکنید ما شاهین را در لیگ برتر نگه می‌داریم،  این هفته مقابل ذوب آهن امتیاز از دست نخواهیم داد و آماده هستیم که به نتیجه مورد نظر برسیم. این که بازی با رقبای مستقیم داریم از یک لحاظ خوب و از یک لحاظ بد اما به هر حال ما سعی می‌کنیم از آب و هوای بوشهر استفاده و حریفان را زمین کیر کنیم.

 

وی در خصوص حضور کریمیان به جای میشو هم گفت: آقا مهرداد هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی مربی خوبی هستند و در آینده هم مربی خوبی خواهند شد. هر مربی دیگری در این شرایط می‌آمد نمی‌توانست کاری کند اما آقا مهرداد نسبت به تیم شناخت دارد و می‌تواند تیم را حفظ کند.

نظر شما