شناسهٔ خبر: 41164275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی:

احیای دانشگاه فرهنگیان دشتی ضروری است

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: احیا و راه اندازی مجدد دانشگاه فرهنگیان شهرستان دشتی مهم و ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامحسین کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی با  بیان اینکه مسیر توسعه هر کشور از آموزش و پرورش می گذرد، اظهار کرد: توسعه زیرساخت های آموزشی مبنای ریل گذاری برای حرکت سریع، رو به رشد و همه جانبه قطار نظام اداری کشور در زمینه های مختلف است

.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش دشتی خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل احیا و راه اندازی دانشگاه فرهنگیان این شهرستان ضروری است و همه دستگاه‌های مختلف این شهرستان با همتی مضاعف نسبت به تامین مکان برگزاری کلاسهای این دانشگاه اقدام کنند.

همچنین فرماندار شهرستان دشتی در این جلسه با اشاره به اهمیت تقویت دایره حقوقی دستگاه های اجرایی برای دفاع از بیت المال و اموال دولتی گفت: خط لوله انتقال نفت خام گوره تا جاسک از اردوگاه دانش آموزی شهید علی فقیه عبور می کند  به همین دلیل آموزش و پرورش شهرستان با مشاوره با کارشناسان حوزه نفت و گاز نسبت به تعیین و دریافت خسارت این اراضی اقدام کند

.

عبدالله نادری با تاکید بر  فعال سازی کارگروه های زیرمجموعه شورای آموزش و پرورش عنوان کرد: فعالیت این کارگروه ها می تواند به آموزش و پرورش شهرستان کمک خوبی کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز در این نشست با ارائه گزارشی در خصوص میزان عملیاتی شدن مصوبات نشست قبل اظهار کرد: یکی از این مصوبات تعیین مقدار افزایش شهریه مدارس هیئت امنایی بود که بر اساس نشست‌های تخصصی، افزایش 20 درصدی نسبت به سال قبل مصوب شد.



علی حسینی افزود: کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در شبکه شاد در روز شنبه ۱۴ تیر ماه سال جاری در این شهرستان شروع شده است.

در این نشست با درخواست مدیر دبستان شهید سروری خورموج در خصوص صدور مجوز اداره این آموزشگاه به صورت هیئت امنایی موافقت شد و به  اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت.

نظر شما