شناسهٔ خبر: 41163159 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

پیام دکتر صالح آبادی به مناسبت سالگرد تاسیس بانک توسعه صادرات ایران

دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در پیامی به مناسبت 19 تیرماه، بیست و نهمین سالگرد تاسیس این بانک را به همکاران، صادرکنندگان و مشتریان این بانک تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران متن پیام به شرح زیر است :

 

"بنام خدا"

مشتریان گرامی، صادرکنندگان عزیز و همکاران تلاشگر

 

در آستانه فرارسیدن بیست و نهمین سال تاسیس بانک توسعه صادرات ایران و در سالی که مزین به نام "جهش تولید" است، بر آنیم تا چون سالهای گذشته دوشادوش تلاشگران جبهه اقتصادی، مسیر عبور از تحریمهای ظالمانه را برای صادرات کشور هموار کنیم.

 

امسال نیز با همتی دو چندان برای خدمت رسانی به صادرکنندگان کالا و خدمات ایرانی، با بهره گیری از ابزارهای متنوع تامین مالی صادرات در ابعاد داخلی و بین المللی از یکسو و با تدوین برنامه های جامع حمایت از تولید و صادرات تحت پوشش نظام اقتصادی و بانکی کشور از سوی دیگر ، محکم و موثرتر از گذشته گام برمی داریم.

 

بی شک یکی از راههای تحقق جهش تولید، صادرات است. نقش بانکها خصوصا بانک توسعه صادرات ایران نیز در تحقق این هدف بسیار پررنگ بوده و از طرفی همین ارز حاصل از صادرات است که تامین کننده اصلی مواد اولیه بسیاری از کارخانجات کشور خواهد بود.

 

بنابراین نیل به جهش تولید با حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی به عنوان پیش نیاز رشد پایدار اقتصادی میسر می شود و بانک توسعه صادرات به عنوان نهادی تاثیرگذار در این عرصه، با بکارگیری فنآوری‌های نوین و توانمندی‌ منابع انسانی خود بیش از پیش یاریگر فعالان اقتصادی خواهد بود.

 

ضمن تبریک سالروز تاسیس بانک، لازم می دانم با ارج نهادن بر تلاش‌های همکاران عزیز در واحدهای ستادی و شعب، باردیگر بر لزوم سعی مضاعف این مجموعه خدوم تاکید کرده و آمادگی آنان را به منظور ارائه خدمات هرچه مطلوب تر برای ترسیم افق روشن صادرات اعلام می نمایم.

 

                                                                              علی صالح آبادی

                                                              مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران


 

نظر شما