شناسهٔ خبر: 41159782 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لزوم اصلاح ساختار بودجه برای کارآمد شدن سند دخل و خرج دولت

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:باید در کمیسیون مشکلات ساختاری بودجه احصا و مدل جدیدی برای بودجه نویسی کشور تعیین شود.

صاحب‌خبر -

بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ،گفت: لایحه اصلاح ساختار بودجه تا کنون به دست اعضای کمیسیون نرسیده است و احتمالاً این لایحه به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است.

وی با اشاره به لزوم اصلاح ساختار بودجه کشور ادامه داد، روز گذشته نیز اعضای کمیسیون میزبان محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه  بودند که در آن جلسه اعضای کمیسیون پیشنهادات خود برای روند اصلاح ساختار بودجه را ارائه کردند.

نماینده سبزوار در مجلس با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه باید تمرکز جدی بر اصلاح ساختار بودجه داشته باشد، افزود: باید در کمیسیون مشکلات ساختاری بودجه احصا شود و مدل جدیدی برای بودجه نویسی کشور تعیین شود تا به کارآمدی لازم دست پیدا کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه دولت فعلاً در بودجه نویسی نظرش این است که محدودیت های وجود دارد، عنوان کرد: باید با کارآمد کردن بودجه سالیانه کشور از فربه شدن برخی افراد در بحران ها جلوگیری کرد و به اقشار آسیب پذیر نیز کمک کرد.

محبی نجم آبادی اظهار داشت: امیدواریم هر چه سریعتر بررسی لایحه اصلاح ساختار بودجه در دستورکار کمیسیون برنامه بودجه قرار گیرد تا بتوانیم بر اساس اصلاحات انجام شده بودجه سال 1400 را در مجلس تصویب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما