شناسهٔ خبر: 41158080 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

محمد نصرتی:

پرسپولیس استحقاق پوکر را دارد

مدافع سابق پرسپولیس و تراکتور درباره قهرمان لیگ برتر گفت: پرسپولیس استحقاق کسب چهارمین قهرمانی پی در پی در فوتبال ایران را دارد. برانکو تیمی را ساخت که اگر حفظ شود می‌تواند در سالیان آینده هم قهرمان باشد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| محمد نصرتی، مدافع ملی پوشی که سابقه بازی در پرسپولیس و تراکتور را هم دارد، خیلی زودتر از اغلب همبازیانش به جرگه مربیان پیوست. او امسال سرمربیگری تیم گل ریحان البرز را قبول کرد و با وجود اینکه تیمش اصلا از نظر مالی شرایط خوبی ندارد، اما شانس صعود به لیگ برتر را دارد. تیم نصرتی در شروع دوباره لیگ دسته اول مقابل تیم مدعی فجرسپاسی سه امتیاز ارزشمندی را گرفت تا در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیرد.

 

نصرتی درخصوص شرایط تیم گل ریحان اظهار داشت: بعد از وقفه طولانی مدتی که در برگزاری لیگ دسته اول رخ داد، تمرینات‌مان را پیگیری کردیم و با تغییر و تحولاتی که برای تیم رخ داد، برای شروع دوباره مسابقات آماده شدیم. در بحث برگزاری مسابقات هم تابع بودیم و هر تصمیمی که گرفته شد تمکین کردیم. خوشحالم که با وجود مشکلات زیاد در باشگاه و عدم اجرای تعهدات بازیکنان با تمام وجود مقابل فجرسپاسی بازی کردند و نشان دادند هنوز غیرت و تعصب در فوتبال وجود دارد. در تمام روزها و ماه‌های گذشته سعی کردم انگیزه بازیکنانم را بالا نگه دارم و نگذارم مشکلات آنها را دچار چالش و نگرانی کند. بازی با فجرسپاسی هم برای ما بسیار مهم بود چون حتما باید این بازی را می‌بردیم و در کورس باقی می‌ماندیم که با تلاش بازیکنان به هدف‌مان رسیدیم.

 

او در ادامه گفت: سعی می‌کنم به بازیکنان انگیزه دهم و نگذارم مشکلات باعث بی‌انگیزگی آنها شود. ما برای موفقیت و صعود به لیگ برتر به پول نیاز داریم چون شغل بازیکنان ما فوتبال است و درآمد آنها از این راه به دست می‌آید. خود من شخصا نسبت به گل‌ریحان تعصب دارم چون تیم شهرم است و هر کاری بتوانم برای صعود این تیم انجام می‌دهم.

 

زننده گل صعود تیم ملی به جام جهانی 2006 با اشاره به بازی پیش روی تیمش در ارومیه گفت: بازی با نود ارومیه برای ما 6 امتیازی است. ما یک امتیاز از این تیم بیشتر داریم و رقابت‌مان برای صعود نزدیک است. همه تلاش‌مان را می‌کنیم مثل بازی قبلی با تمام وجود به میدان برویم و برد ارزشمندی کسب کنیم تا در کورس مدعیان کسب سهمیه لیگ برتر بمانیم.

 

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به وضعیت این تیم افزود: پرسپولیس استحقاق کسب چهارمین قهرمانی پی در پی در فوتبال ایران را دارد. برانکو تیمی را ساخت که اگر حفظ شود می‌تواند در سالیان آینده هم قهرمان باشد. البته یحیی گل‌محمدی هم زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و همان راه برانکو را ادامه داد. یحیی در سال‌های گذشته هم قابلیت‌های خود را نشان داده بود و خوشحالم پرسپولیس یک مربی جوان و موفق از خانواده خودش دارد. البته نمی‌خواهم بگویم قهرمانی پرسپولیس قطعی شده قهرمانی دست خود این تیم است و با ادامه این روند می تواند با اختلاف بالا چهارمین قهرمانی را به دست بیاورد.

 

نصرتی درباره وضعیت دیگر تیم سابقش، تراکتورسازی هم گفت: متاسفم که تراکتورسازی با وجود هزینه زیادی که کرده نتوانست امسال هم قهرمان لیگ برتر شود. امیدوارم بالاخره روزی هم برسد که هواداران تراکتور قهرمانی این تیم را در لیگ برتر ببینند چون آنها سال هاست که از تیم محبوب شان حمایت می کنند اما هنوز نتوانسته اند تیم شهرشان را روی سکوی قهرمانی ببینند. 

 

منبع: برنا

نظر شما