شناسهٔ خبر: 41157944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس مرکز بهداشت شادگان خبر داد:

قهوه خانه‌های متخلف پلمب شدند

جلیلیان گفت: تعدادی از قهوه خانه‌های متخلف در شادگان بدلیل بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

صاحب‌خبر -

قهوه خانه‌های متخلف پلمب شدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد جلیلیان رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: با توجه به اهمیت سلامت جامعه و لزوم جلوگیری از شیوع بیش از پیش کرونا ویروس در خوزستان و این شهرستان، بازدید از قهوه خانه و اصناف بعمل آمد.

او افزود: تعدادی از قهوه خانه‌های مستقر در سطح شهرستان شادگان که علاوه بر بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به قوانین ستاد کرونا اقدام به عرضه قلیان و دخانیات نیز عرضه می‌کردند، تصمیم بر پلمب آن‌ها اتخاذ شد.

جلیلیان با اشاره به اینکه پیش از این بازرسان بهداشتی به مالکان قهوه خانه‌ها تذکرات لازم را داده بودند، اظهار داشت: با همکاری اصناف و مردم و خودداری از تردد‌های غیرضروری، پرهیز از برگزاری تجمعات مانند عروسی و فاتحه خوانی و حضور در آن‌ها و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و البته استفاده از ماسک می‌توان به مهار و کنترل بیماری کرونا را کنترل و مهار کرد.

طی هفته‌های گذشته، بی توجهی مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی، تردد‌های غیرضروری در اماکن شلوغ و همچنین برگزاری مراسمات عروسی و ختم سبب افزایش ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان و قرار گرفتن این استان در وضعیت قرمز و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی شده است.

انتهای پیام/گ

نظر شما