شناسهٔ خبر: 41157923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان:

خیر دامغانی ۵۰ هزار اصله درخت به فضای سبز شهری اهدا کرد

دامغان- رئیس شورای شهر دامغان از اهدای ۵۰ هزار اصله درخت توسط یک خیر نیک اندیش شهرستان به مجموعه مدیریت شهری و فضای سبز خبر داد و گفت: از این خیر تقدیر به‌عمل آمده است.

صاحب‌خبر -

رضا زارع‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه یک خیر دامغانی ۵۰ هزار اصله درخت برای توسعه فضای سبز شهری اهدا کرده است، تاکید کرد: تأمین درخت توت پیوندی در روستاها و شهرداری دامغان با هدف کمک به توسعه فضای سبز، محور اصلی اقدام خیرخواهانه این خیر دامغانی بوده است.

وی با بیان اینکه احداث باغ ایرانی در مجموعه پارک دانشجو دامغان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار از دیگر اقدامات این خیر است که با حضور جمعی از مسئولان و شهروندان دامغانی، از وی تقدیر به عمل آمد.

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان با اشاره به اینکه ۱۷۰ هکتار فضای سبز شهری در این شهر وجود دارد، اظهار داشت: سرانه فضای سبز شهری هر شهروند دامغانی دو برابر نرم کشوری است با این حال رویکرد شورای اسلامی شهر دامغان به عنوان پارلمان شهری عدالت‌محوری و همراهی شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی شهری محسوب می‌شود.

زارع زاده گفت: شورای اسلامی شهر دامغان از خیران و سرمایه گذاران به عنوان سرمایه‌های اجتماعی استقبال خواهد کرد تا بتوانیم به توسعه و عمران شهرمان کمک کنیم.

نظر شما