شناسهٔ خبر: 41156839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

صرفه‌جویی ۲۶ میلیون لیتری بنزین توسط یزدی‌ها

حمید رضا دهقان

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از افزایش مصرف گاز سی‌ان‌جی استان در سه ماهه اول سال جاری به مقدار افزون بر ۲۶ میلیون مترمکعب خبر داد و گفت: به همین مقدار در مصرف بنزین طی این مدت در استان صرفه‌جویی شده است.

صاحب‌خبر -

«عبدالرضا انتظاری» در رابطه با مصرف این فرآورده پاک، گفت: میزان مصرف سی‌ان‌جی در سه ماه  اول سال جاری به ۲۶ میلیون متر مکعب رسیده که با توجه به شیوع کرونا و کاهش چشمگیر مسافرت‌ها و ترددهای بین شهری، نشان از استقبال خوب مردم از استفاده این سوخت پاک و جایگزین است.

وی با اشاره به وضعیت مناسب و در دسترس بودن جایگاه‌های عرضه کننده این سوخت پاک، گفت: در استان یزد ۴۷ باب جایگاه سی‌ان‌جی با استانداردهای خاص وجود دارد که با کمتر از ۳۵ درصد از ظرفیت اسمی خود، این سوخت را عرضه می‌کند.

مدیر پخش فراورده‌های نفتی منطقه یزد خاطرنشان کرد: استفاده از این سوخت پاک علاوه بر صرفه‌جویی در  مصرف بنزین، باعث کم شدن آلایندگی‌ هوا و کمک خوبی برای محیط زیست است، ضمن این که کمک شایانی به اقتصاد کلان کشور نیز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد، انتظاری در پایان نیز با تاکید بر این که براساس مصوبه شورای اقتصاد مقرر شده تا خودروهای عمومی اعم از تاکسی، وانت‌بار و کامیونت‌های بنزینی به صورت رایگان دوگانه سوز شود، از همشهریان خواست تا با مراجعه به سایت  https://gcr.niopdc.ir  نسبت به ثبت‌نام در این مورد اقدام کنند و تسهیلات رایگان در این مورد برخوردار شوند.

انتهای پیام

نظر شما