شناسهٔ خبر: 41155951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

توقف پروژه‌ایی که احتمال حادثه در محور برازجان به اهرم دارد+ تصویر

عملیات اجرایی پروژه ایجاد میدان در شهر آباد از توابع شهرستان تنگستان حدود 4 ماه پیش آغاز شد، اما مدت کوتاهی است این پروژه متوقف و تردد برای شهروندان را با مشکل روبرو کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ بیش از ۴ ماه از شروع تکمیل و بهسازی بلوار و میدان ورودی شهر آباد از توابع شهرستان تنگستان می گذرد اما اقدامات اجرایی احداث میدان بصورت ناقص اجرا شده است. تاخیر در اتمام این پروژه عمرانی تردد و رفت آمد محور اهرم به برازجان همچنین مردم شهر آباد مختل کرده است.

در اواخرسال ۹۸ با تصمیم شهرداری و شورای اسلامی شهر آباد مبنی بر بهسازی و دو بانده شدن بلوار ورودی این شهر از سمت برازجان به تصویب رسید و عملیات اجریی پروژه آغاز شد.

در گام اول قسمتی از پروژه زیرسازی، مخلوط ریزی و آسفالت کار به نحو شایسته به انجام رسید که با شهادت سردار سلیمانی این بلوار مزین به نام این سردار بزرگ اسلام نام گذاری شد.

در گام دوم پروژه برای ادامه بلوار و ساخت میدان ورودی شهر آباد در دستور کار قرار گرفت و با تخریب اسفالت قدیم، بلوار کشی و زیر سازی میدان عملیات اجرایی انجام شد، اما  قریب به دو ماه است عملیایت اجرایی روند کندی دارد و مسیر تردد برای شهروندان مختل کرده است.

 

یکی از شهروندان شهر آباد در مطلب ارسالی به پایگاه خبری سپاس نوشت: مردم از مسئولین انتظار دارند که عملیات اجرایی احداث میدان ورودی شهر آباد جهت رفاه حال شهروندان دو شهرستان با روند بهتری پیگیری و انجام شود.

وی ادامه داد: این پروژه که محل تردد دو شهرستان تنگستان و دشتستان است، هر روز که تاخیر در روند اجرایی باشد، قطعا می تواند باعث حوادث ناگوار برای برخی شهروندان شود. نیاز است دستگاه های متولی برای جلوگیری از حوادث احتمالی اقدامات لازم انجام دهند.

انتهای پیام//

برچسب‌ها:

نظر شما