شناسهٔ خبر: 41155499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار یزد:

مردم تخلفات در عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را گزارش دهند

یزد- استاندار یزد از مردم ‌استان خواست: در صورت تخلف مراکز مختلف در ‌عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با استفاده از سامانه های ارتباطی موارد را به سازمان صمت، گزارش دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، صبح امروز در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران استان و اعضای ستاد، به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، هماهنگی‌های لازم برای اجرای آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و اتخاذ تصمیماتی جدید برای مقابله با این بیماری در استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچکدام از شهرستان‌های استان به عنوان شهرستان قرمز اعلام نشده است و بر همین اساس اعمال محدودیت‌هایی همچون تعطیلی برخی واحدها و محدودیت‌های ترددی ممکن نیست اما بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید داریم.

استاندار یزد ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و مسقف و ادارات دولتی اجباری خواهد بود و هرگونه خدمات تنها به کسانی داده می‌شود که از ماسک استفاده می‌کنند.

وی افزود: باید نظارت‌های جدی برای رعایت این مصوبات انجام شود و دستگاه‌های دولتی حداکثر همکاری با تیم بازرسی ناظر بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

طالبی تصریح کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، صدا و سیما، رسانه‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های مختلف، تبلیغات و فرهنگسازی های لازم را انجام دهند.

استاندار یزد گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت تخلف مراکز مختلف در عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با استفاده از سامانه‌های ارتباطی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تخلفات را گزارش دهند.

نظر شما