شناسهٔ خبر: 41155091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

استاندار خوزستان:

آمار مبتلایان به کرونا در استان رو به کاهش است/احتمال عبور خوزستان از پیک کرونا

صاحب‌خبر - نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا روز یکشنبه ۱۵ تیر ماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.
شریعتی در پایان این نشست توضیح داد: خوشبختانه آمار بستری و مراجعین سرپایی به مراکز آزمایشگاهی و درمانی در استان رو به کاهش است و به نظر می‌رسد که خوزستان در حال سپری نمودن دوره پیک ابتلای کرونا است.
وی افزود: در روزهای اخیر آمار بهبودی و ترخیص هم بیش از موارد بستری شده است و این شرایط امیدوار کننده است که این نوید و البته هشدار را به ما می‌دهد که باید همچنان فاصله‌گذاری ها را ادامه دهیم.
شریعتی اظهار داشت: استفاده از ماسک در همه تجمع ها، ادارات، بانک ها و مراکز جمعی، پاساژها و سایر اماکن تجمع الزامی است و در صورتی که مسئولین ادارات، بانکها، پاساژها و سایر اماکن نسبت به اجازه ورود و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک اقدام نمایند دادستانی با آن مسئول برخورد قانونی خواهد نمود.
استاندار خوزستان بیان کرد: مراسم خاکسپاری افراد متوفی نیز نباید با حضور بیش از ده نفر برگزار شود و از بازماندگان در این رابطه تعهد گرفته خواهد شد. همچنین برگزاری مراسم عروسی نیز ممنوع است.
شریعتی خاطرنشان کرد: این کنترل ها بایست صورت گیرد تا شیب کاهشی که به آن دست یافته ایم همچنان ادامه داشته باشد و به شرایط بهتری برسیم و همچنین کادر بهداشت و درمان ما فرصت تنفس و بازتوانی خود را داشته باشد و مردم استان نیز برای این مهم همراهی و کمک نمایند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما