شناسهٔ خبر: 41153318 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گواردیولا: علت شکست ما مقابل ساوتهمپتون، اشتباه ادرسون نبود؛ باید از موقعیت های خود استفاده کنیم

احمدرضا بختیاری

سرمربی سیتیزن ها به دفاع از دروازه بان خود می پردازد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و ساوتهمپتون به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 1-0 به سود قدیس ها به پایان رسید.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی، پپ گواردیولا معتقد است که در صورت اشتباه، حریف به شدت آن ها را مجازات خواهد کرد و این سناریو بارها در فصل جاری برای منچسترسیتی رخ داده است.

به عملکرد تیم خود افتخار می کنم

عملکرد بسیار خوبی داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. با حضور 10 بازیکن ساوتهمپتون در محوطه جریمه خودشان، کار ما برای گلزنی دشوار بود. به عملکرد تیم خود افتخار می کنم. شیوه ای که بازی کردیم را خیلی دوست دارم اما این کافی نیست. این صحبت من گلایه و شکایت از بازیکنان نیست بلکه از چیزهای دیگری است. این بازی نیز مانند برخی از بازی های فصل جاری برای ما تکراری بود زیرا ما مرتکب اشتباه شدیم و حریف ما را مجازات کرد. پس از آن، ما موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کردیم اما همانطور که گفتم، حریف با حضور 10 بازیکن در محوطه جریمه در حال دفاع کردن بود. ما موقعیت های گلزنی بسیار کمی را به حریف دادیم و عملکرد خوبی داشتیم اما این کافی نبود و ما در بازی های زیادی در فصل جاری شکست خورده ایم و به همین دلیل نتوانستیم تا برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنیم.

علت شکست ما اشتباه ادرسون نبود

ما از دروازه خودمان بازیسازی را آغاز می کنیم تا بتوانیم بهتر بازی کنیم. ادرسون چیزهای زیادی را به ما ارائه می دهد. اشتباه او بخشی از این بازی است. دلیل شکست ما، اشتباه ادرسون نبود زیرا بارها در فصل جاری متحمل شکست شده ایم و در آن بازی ها نیز موقعیت های گلزنی زیادی داشته ایم اما فوتبال همین است. ما خیلی تلاش کردیم. امروز شکست خوردیم اما نمی توان گفت که در فصل جاری، در زمینه گلزنی تیم ناکامی هستیم. در لیگ برتر، ما بیشتر از هر تیم دیگری گلزنی کرده ایم و موقعیت های گلزنی زیادی خلق کرده ایم. البته ما به بازیکنان خود اطمینان داریم.

گواردیولا در ادامه افزود:

ما در فصول قبلی موفق به قهرمانی شده ایم. سبکی که ما بازی می کنیم مشابه گذشته است اما باید در بازی های خود برنده شویم. در فصل آینده، ما سعی خواهیم کرد تا گل های بیشتری به ثمر برسانیم و موقعیت های گلزنی کمی به حریفان بدهیم. سبک بازی ما و میزان کنترل ما بر توپ و میدان مانند سابق است اما باید در چنین مواردی (استفاده از موقعیت ها) پیشرفت کنیم. نتیجه بازی با لیورپول دیگر مربوط به گذشته است و نتیجه دیدار ما مقابل ساوتهمپتون نیز همینطور است.

همچنین بخوانید:

ساوتهمپتون 1-0 منچسترسیتی؛ باز هم اشتباه ادرسون موجب شکست سیتیزن ها شد

نظر شما