شناسهٔ خبر: 41153139 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک:

خبرگزاری بسیج بستری برای رشد و تعالی خبرنگاران بسیجی است

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به اینکه بستر خبرگزاری بسیج برای بسیجیان علاقمند به عرصه تهیه خبر ایجاد شده،گفت: خبرگزاری بسیج در طول این چند سال به خوبی نشان داده بستری مناسب برای پیگیری دغدغه های مقام معظم رهبری و مشکلات مردم است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرگرد پاسدار سید امین جعفری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان، مربیان و هادیان عقیدتی_سیاسی این ناحیه گفت: بسیج به عنوان یکی از معجزه ها و پدیده های انقلاب اسلامی با مجاهدت های چهل ساله ای که از خود برجای گذاشته نشان داده جریانی کاملا برآمده از مردم است.

وی افزود: یکی از عرصه هایی که بسیج در طی این چند سال توانست با ابتکار عمل و هنرمندانه وارد شود ورود به عرصه اطلاع رسانی و تهیه خبر است که خوشبختانه بسیجیان در این عرصه به خوبی درخشیدند.

 مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک اظهار داشت: امروز در شرایط جنگ نرم یکی از مولفه های مهم و تاثیر گذار در جنگ نرم رسانه است که اهمیت بالایی دارد و لذا بسیج در این راستا به این عرصه ورود پیدا کرده و توانسته دستاوردهای مناسبی هم به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری بسیج بستری برای رشد و تعالی خبرنگاران بسیجی است،گفت: این بستر برای بسیجیان علاقمند به عرصه تهیه خبر ایجاد شده و خبرگزاری بسیج در طول این چند سال به خوبی نشان داده بستری مناسب برای پیگیری دغدغه های مقام معظم رهبری و مشکلات مردم است.

جعفری توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری و پیگیری مشکلات مردم را از اولویت های رسانه های انقلابی خواند و افزود:امروز خوشبختانه در کشور رسانه های انقلابی در تحقق این اهداف از یکدیگر سبقت می گیرند و این قابل تقدیر است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایطی که امروز به واسطه کرونا در کشور ایجاد شده اهمیت کار رسانه ای حساسیت زیادی به خود پیدا کرده که باید اهالی رسانه توجه به سایر ظرفیت های رسانه را داشته باشند و از این ظرفیت ها در تحقق اهداف انقلاب اسلامی به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما