شناسهٔ خبر: 41152838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به خانواده جهادگر کرمانشاهی تسلیت گفت

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور پیامی آسمانی شدن جوان انقلابی و جهادی مصطفی اخلاقی را به خانواده او تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  عباس سروری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور پیامی آسمانی شدن جوان انقلابی و جهادی جناب آقای مصطفی اخلاقی را به خانواده گران‌قدر ایشان و به همه دوستان با صفا و جهادی‌اش در استان کرمانشاه و نیز به همه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ایشان در حالی به ملاقات حق شتافت که در پای پرچم متبرک حضرت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه السلام) به انجام وظیفه و خدمت افتخاری مشغول بود و در سالروز میلاد مولای خود حضرت امام رضا (ع) به دیدار حق شتافت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: زنده یاد مصطفی اخلاقی از بسیجیان خدوم، بی ادعا و صبور و از جهادگران مخلص و بی ریای کرمانشاه بود، که عمر با برکت خویش را در راه اعتلای فرهنگ والای اسلامی و پایمردی و خدمت مومنانه در راه رفع مشکلات مردم سپری نمود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه فقدان این چهره مردمی و مذهبی را به عموم همشهریان مومن و عاشق
اهل بیت (علیهم السلام) تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با شهدای گرانقدر و برای خانواده معزا و داغدار و دوستان و همکاران ایشان صبر و سلامتی را از درگاه حضرت احدیت
مسئلت می‌دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

انتهای پیام/ز

نظر شما