شناسهٔ خبر: 41152358 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

قلعه نویی: باید با چهار گل سایپا را شکست می دادیم/ صادقی: برابر تیم پرمهره سپاهان نتیجه خوبی کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی تیمش برابر سایپا گفت: ما نمایش خوبی داشتیم و باید با چهار گل حریف را شکست می دادیم.

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید بازیکنانش برابر سایپا موقعیت های خیلی خوبی داشتند ولی درخشش دروازه بان حریف مانع پیروزی آنها شد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از توقف تیمش برابر سایپا گفت: بنظر من بازي خيلي خوبی انجام دادیم. بازیکن های ما خيلي خوب بازی کردند. سایپا نزدیک دروازه ما هم نشد. سایپا تیم خیلی خوبی است و برابر استقلال موقعیت های خوبی داشت. ما باید خودمان را تنبیه کنیم. فوتبال هم ما را تنبیه کرد. دروازه بان حریف هم روز خیلی خوبی داشت. زمین هم کیفیت خوبی نداشت و چمن خیلی بلند بود. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. صادقی با لایه های دفاعی تیمش به دنبال استفاده از اوت بود.

او افزود: تیم ما خیلی روان بازی می کرد. موقعیت های خوبی داشتیم. این فوتبال است و اگر گل نزنیم تنبیه می شویم.

صادقی: برابر تیم پرمهره سپاهان نتیجه خوبی کسب کردیم

امیر قلعه نویی,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ برتر و جام حذفی

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: باتوجه به تیمی که داریم و حریف مان، نتیجه مساوی برای ما خوب بود. می خواستیم خوب دفاع کنیم و موقعیت ندهیم. خوب دفاع کردیم و موقعیت زيادي هم ندادیم. در مجموع به هدف مان رسیدیم. از بازیکنانم که با تمام وجود تلاش کردند تشکر می کنم.

وی در مورد مثبت شدن تست کرونا بازیکنان لیگ برتر هم گفت: در دو روز گذشته به جای صحبت درباره بازي با سپاهان، با بازیکنان درباره همین موضوع صحبت می کردیم. تمامی بازیکنان در تیمهای مختلف استرس دارند و این روی کارشان تأثير می گذارد. امیدوارم که تصمیم خوبی گرفته شود.

صادقی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره ادامه لیگ با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا چیست؟ اظهار‌کرد: ما در این باره خیلی صحبت کردیم. هنگامی که بازي ها شروع نشده بود پیشنهاد کردم اگر بیماری کنترل شد مسابقات شروع شود. باتوجه به اینکه ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون تصمیم به برگزاری لیگ گرفتند تمرینات را شروع کردیم. تا الان شرایط خوب بوده ولی جای نگرانی وجود دارد و تمامی بازیکنان نگران هستند.

نظر شما