شناسهٔ خبر: 41152298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مهاجری: هدف از برگزاری لیگ چیست؟/ با لغو لیگ ما را از بلاتکلیفی دربیاورند

محمدامین شهسواری

سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید که بهترین تصمیم، لغو لیگ برتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری، سرمربی ماشین‌سازی در نشست خبری پس از بازی امشب تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: در بحث فنی ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. یک مقدار خستگی بازی قبل مقابل فولاد در اهواز و بازگشت به خوزستان بعد از ۴ روز منجر به این قضیه شد. در نیمه دوم با آوردن چند جوان شرایط بهتر شد و این امیدوار کننده بود و نشان دادیم که اسم‌ها در زمین تاثیرگذار نیستند.

او درباره برگزاری لیگ با وجود شیوع بیشتر کرونا گفت: در هفته گذشته ببینید چه غوغایی به پا شد. ما هفته پیش با فولاد بازی داشتیم که ۹ تا ۱۰ بازیکن فولاد بعد از آن بازی مبتلا به کرونا شدند. این از نظر روانی تاثیر زیادی روی بازیکنان ما داشت. الان یک تیم می‌آید و برمی‌گردد، یک تیم نمی‌آید و یک تیم هم احترام می‌گذارد و بازی می‌کند. از طرفی می‌بینیم که تست‌ها را قبول ندارند. فدراسیون هم جوابگو نیست. لیگ ما ۱۲۰ روز تعطیل بودحالا ۴ تا ۵ روز یک بار بازی می‌کنند در حالی که بازیکنان از شرایط بازی خارج شده‌اند. نمی‌دانم هدف از برگزاری بازی‌ها چیست.

سرمربی ماشین‌سازی افزود: در حال حاضر استقلال به مدت ۲ هفته به قرنطینه رفته و بازی‌هایش عقب افتاده‌ است. واقعا نمی‌دانیم تکلیف چیست. به نظرم برگزار نکردن بازی‌ها بهتر است تا از بلاتکلیفی خارج شویم. اگر قرار است برویم و تست بدهیم ولی فدراسیون قبول نکند، چند افسر بگذارد و آزمایشگاه معرفی کند تا مرجع باشند. به نظرم یک کلاف پیچیده است که مشخص نیست به کجا ختم می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما