شناسهٔ خبر: 41152170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

سعی کردیم با مدیریت علمی و هوشمند بیماری کرونا را تحت کنترل قرار بدهیم

فاطمه افضلی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: سعی کرده ایم با مدیریت علمی، هوشمند و دیجیتال شرایط بیماری را تحت کنترل قرار بدهیم و راضی هستم از اینکه همکاران ما توانسته اند با تغییر زمان بندی شیفت، ورود بیماری را به مجتمع در حداقل موارد ممکن داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

"اردشیر سعدمحمدی" در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه مدیریت بحران، امداد و نجات و پدافند غیرعامل در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بسیار خوبی است که توانمندی های مبارزه با کرونا را به نمایش گذاشته و شرکت های مختلفی حضور پیدا کرده اند تا در تعامل با یکدیگر اطلاعات خود را افزایش داده و بتوانند با این بیماری بهتر مبارزه کنند و اقدام مهمی است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شرکت ملی مس در مقابله با کرونا بیان کرد: در شرکت ملی مس در راستای مبارزه با کرونا یک بیمارستان ۵۰ تختخوابی در رفسنجان با عنوان بیمارستان شهدای مس را ایجاد کرده ایم و در شهربابک نیز بیمارستانی ۲۵ تخته با تجهیزات کامل ایجاد شده است.

سعدمحمدی تصریح کرد: در مس سرچشمه ورود و خروج همه کارکنان و کارگاه ها کنترل و ضدعفونی می شود و روز گذشته یک نرم افزار رونمایی شد که به صورت هوشمند عمل می کند و وضعیت سلامت همه پرسنل مس مورد بررسی قرار گرفته و بیماری و شرایط آنها قابلیت کنترل دارد.

وی بیان کرد: حُسن نرم افزار این است که همه بیماری های افراد را به صورت مکانیزه اسکن و تحت کنترل قرار می دهیم و ارزیابی این مسائل را توسط سیستم پزشکی خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران با اشاره به اینکه همه تجهیزات مربوط به بیمارستان های سیار و اتوبوس هایی که قابلیت هرگونه کمک پزشکی را دارد، خریداری شده و در مجموعه استفاده می شود افزود: سعی کرده ایم با مدیریت علمی، هوشمند و دیجیتال شرایط بیماری را تحت کنترل قرار بدهیم و راضی هستم از اینکه همکاران ما توانسته اند با تغییر زمان بندی شیفت، ورود بیماری را به مجتمع در حداقل موارد ممکن داشته باشیم.

سعدمحمدی اظهار کرد: امیدواریم این برنامه موجب شود هدفمند، مدون وعلمی با موضوع برخورد کرده و در کاهش شیوع بیماری فنی، با سرعت و مقتدرانه اقدام کنیم.

وی درباره آموزش های HSE به همکاران مجموعه مس بیان کرد: دوره های متناوب آموزشی برگزار می شود و همکاران در ارتباط با ارزیابی فنی و آشنایی مدل های رفتاری ویروس آموزش می بینند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: کتابی با عنوان "کرونا" توسط متخصصان شرکت ملی مس به چاپ رسیده تا همکاران ما خود را با شرایط تطبیق داده و با بیماری کرونا، نحوه کنترل و عدم شیوع آن آشنا شده و در صورت بروز بیماری با حداقل زمان و کمترین آسیب دیدگی از آن عبور کنند.

انتهای پیام

نظر شما