شناسهٔ خبر: 41151877 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

سپاهان و سایپا به تساوی رضایت دادند/ برد شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان

در شب توقف سپاهان مقابل سایپا، شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسیدند.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال سپاهان که با تیم صدرنشین لیگ برتر ۱۰ امتیاز فاصله داشت با توقف برابر سایپا این فاصله را بیشتر کرد.

به گزارش مهر، دیدار تیمهای فوتبال سایپا و سپاهان در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز یک شنبه به میزبانی تیم تهرانی برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

شاگردان امیر قلعه نویی که برای کم کردن فاصله ۱۳ امتیازی با باشگاه پرسپولیس نیاز به پیروزی در این بازي داشتند، حملات زيادي را روی دروازه میزبان پی ریزی کردند و بارها تا رسیدن به گل هم پیش رفتند ولی نتوانستند به هدف خود برسند و در نهایت یک امتیاز بیشتر کسب نکردند.

سپاهان با این تساوی ۴۱ امتیازی شد و در رده دوم با اختلاف گل بهتر نسبت به شهرخودرو قرار گرفت. تیم سایپا هم با یک امتیاز این بازي ۲۱ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت.

گل گهر بازي خانگی را واگذار کرد/ شهرخودرو به بالای جدول نزدیک شد

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ برتر و جام حذفی

در روز دوم از هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز یک شنبه تیم گل گهر در سیرجان میزبان تیم شهرخودرو بود که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر شهرخودرو به پایان رسید. روح الله سیف الهی در دقیقه ۸۶ برای شهرخودرو گل زد.

شهرخودرو با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. تیم فوتبال گل گهر سیرجان هم با این شکست ۱۹ امتیازی باقی ماند و در رده چهاردهم باقی ماند.

پیروزی نفت مسجدسلیمان برابر ماشین سازی

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ برتر و جام حذفی

آخرین دیدار روز دوم هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز یک شنبه به میزبانی نفت مسجدسلیمان برگزار شد که طی آن این تیم موفق شد با نتیجه یک بر صفر ماشین سازی را شکست دهد.

در این دیدار عماد میرجوان در دقیقه ۳۹ برای تیم مسجدسلیمان گل زد.

نظر شما