شناسهٔ خبر: 41151493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعضای دهیاری روستای هلر

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشستی با اعضای دهیاری روستای هلر، دستور رسیدگی به امور و درخواست های مطرح شده از سوی آنها را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در نشست با اعضای دهیاری هلر که با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد، بیان کرد: مشارکت دهیاری ها و سازمان منطقه آزاد قشم، یکی از مهمترین ارکان موفقیت در رسیدن به توسعه عمران روستایی مورد نظر است.

وی ادامه داد: حفظ جایگاه حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم و دهیاری ها و هماهنگ شدن با سیاست ها و برنامه ریزی های سازمان می تواند موجب افزایش هماهنگی و توسعه همکاری برای داشتن جزیره ای زیباتر و توسعه یافته باشد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه ضمن دریافت درخواست ها و بررسی مشکلات مطرح شده از سوی اعضای دهیاری روستای هلر، تصریح کرد: با تعامل خوب و قرار گرفتن در کنار یکدیگر می توانیم مشکلات را حل کرده و شاهد توسعه جزیره در زمینه های مختلف عمرانی، اجتماعی و اقتصادی باشیم.

براساس این گزارش تخصیص زمین برای جوانان فاقد مسکن در روستای هلر در قالب تعاونی، آسفالت و بهسازی 7 کیلومتر مسیر ورودی روستای هلر، ساماندهی پارک ساحلی این روستا جهت ارائه خدمات بهتر و شایسته به گردشگران، تکمیل مدرسه، ایجاد بازارچه عرضه ماهی و میوه و ساماندهی خور هلر مهمترین درخواست های مطرح شده از سوی اعضای دهیاری هلر از عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه بود.

گفتنی است رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان این جلسه برای رسیدگی به امور و درخواست های مطرح شده از سوی اعضای دهیاری روستای هلر، دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما