شناسهٔ خبر: 41148065 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد

ورود کمیسیون فرهنگی به موضوع ارتقای بودجه حوزه فرهنگ

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون، از دغدغه نمایندگان این کمیسیون برای رشد اعتبارات در حوزه فرهنگی کشور خبر داد و گفت: کمیسیون در این زمینه برنامه‌هایی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

مجید نصیرایی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(یکشنبه 15 تیرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار کرد: در نشست امروز درباره تعیین نمایندگان کمیسیون فرهنگی جهت حضور در شوراها و مجامع فرهنگی نظیر تعیین نماینده برای حضور در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بحث و بررسی کوتاهی به صورت کلی انجام گرفت.

نماینده فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: دستور دوم جلسه امروز نیز بحث درباره اولویت‌‎های کمیسیون فرهنگی بود که اولویت‌های زنان و خانواده، تنظیم و آرایش جدید دستگاه‌های فرهنگی، توجه به حوزه ورزش و جوانان، ساماندهی فضای مجازی و قانونمندی صدا و سیما مواردی بود که کمیسیون اولویت‌های خود دانست و در این باره مباحث صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بحث درباره اولویت‌های کمیسیون همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: هدف از طولانی شدن مباحث پیرامون اولویت‌های فرهنگی، عمیق تر و پخته تر شدن، مباحث در جامعه است.

نصیرایی تصریح کرد: موضوع دیگری که در کمیسیون مطرح شد، مسئله بودجه نهادها و دستگاه‌های فرهنگی بود تا در نشست‌های آینده در این ارتباط پیگیری‌هایی صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: همچنین برخی نهادها و دستگاه‌های فرهنگی درخواست حضور در کمیسیون را دارند که مقرر شد بر حسب دستور کار جلسات کمیسیون، از دستگاه‌های اجرایی مرتبط دعوت شود تا گزارش‌های لازم در حوزه کاری خود را ارائه کنند./

پایان پیام

نظر شما