شناسهٔ خبر: 41147934 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عسگری خبر داد؛

تهیه بانک اطلاعاتی واحدهای راکد در استان تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به لزوم فعال سازی واحدهای راکد از تهیه بانک اطلاعاتی واحدهای راکد استان تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه بررسی واحدهای تملیکی و راکد استان با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف اموال تملیکی از سوی بانک ها اظهار داشت: تعیین تکلیف اموال تملیکی از سوی بانک ها اولویت استان تهران است که با احصا آمارها و اطلاعات دقیق و تهیه بانک اطلاعاتی در این زمینه می توان به روند فعالیت ها سرعت بخشید.

وی ادامه داد: در سال جهش تولید و در شرایطی که به واسطه کرونا برخی واحدهای اقتصادی دچار آسیب شده اند، فعال سازی واحدهای راکد نقش موثری در افزایش تولید و ایجاد اشتغال دارد؛ از اینرو یکی از اولویت های مهم استان تهران در این زمینه تعریف شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به مغایرت آمار ارائه شده از سوی بانک مرکزی در مورد واحدهای تملک شده توسط بانک ها و آمار ارائه شده از سوی واحدهای صنعتی در استان، احصا اطلاعات دقیق و تهیه بانک اطلاعاتی در این زمینه در دستورکار قرار دارد.

عسگری خاطرنشان کرد: مقرر شد تا شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره کل صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی و سایر دستگاه های استانی آمار دقیقی از واحدهای راکد و تملیکی را اعلام کنند تا بر مبنای اطلاعات جمع بندی شده اقدامات لازم جهت فعال سازی واحدهای پیگیری شود.

برچسب‌ها:

نظر شما