شناسهٔ خبر: 41147589 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

حادثه نطنز در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون با حضور رییس سازمان انرژی اتمی به ابعاد حادثه نطنز و همچنین گزارش شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پرداخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، ابوالفضل عمویی درباره جلسه روز یکشنبه کمیسیون با حضور سید عباس صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز در کمیسیون امنیت ملی یک جلسه سه ساعته با حضور علی اکبر صالحی برگزار شد در این جلسه صالحی به ارائه گزارشی درباره روند فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان پرداخت و در جریان دیدگاه اعضای کمیسیون هم قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: صالحی با اشاره به همکاری‌های سازمان انرژی اتمی کشورمان با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ادوار مختلف گفت که قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاعات مورد ادعای رژیم صهیونیستی مورد استناد گزارش آژانس قرار گرفته است که این روند مورد انتقاد است.

عمویی ادامه داد: صالحی در ادامه این جلسه به ارائه توضیحاتی درباره حادثه نطنز پرداخت و خاطرنشان کرد که سناریوهای مختلفی درباره درباره این حادثه در دست بررسی است و نتایج قطعی آن به زودی اعلام خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صالحی در این جلسه همچنین افزود که گروه‌های مختلف کارشناسی از جوانب مختلف این موضوع را بررسی و شورای عالی امنیت ملی هم اعلام کرده که دلایل این حادثه را تشخیص داده اما فعلاً به دلایل امنیتی نتیجه این بررسی‌ها فعلاً اعلام نشده است.

عمویی افزود: در این جلسه نمایندگان حاضر در کمیسیون سوالات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و مباحث جلسه خیلی جدی و گفت و گو بود.

نظر شما