شناسهٔ خبر: 41147463 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پرسپولیس با ۱۰ بازیکن پوکر کرد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس برای چهارمین بار در این فصل یک یار خود را از دست داد و برای چهارمین بار توانست به عنوان تیم برنده از زمین خارج شود.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس با تک گل مهدی ترابی در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی از سد شاهین بوشهر گذشت تا با ۵۳ امتیاز در بهترین جای جدول با خیال راحت قرار بگیرد. شاهین نیز با این شکست به قعر جدول رده‌بندی بازگشت.

یکی از مهمترین اتفاقات این مسابقه اخراج کمال کامیابی‌نیا در نیمه اول و در دقیقه ۴۳ بود. سرخپوشان تهرانی با احتساب وقت‌های اضافی بیش از ۵۰ دقیقه را با یک یار کمتر بازی کردند اما در نهایت سه امتیاز را به دست آوردند. جالب است بدانید این چهارمین بازی فصل بود که پرسپولیس اخراجی داد و در همه این مسابقات به عنوان تیم برنده از زمین خارج شد تا به نوعی در این قضیه پوکر کند.

پرسپولیس برای اولین بار در هفته هفتم مهدی عبدی را در دقیقه ۸۳ از دست داد. سرخپوشان در آن دیدار و قبل از اخراج از پیکان با نتیجه ۲ بر یک پیش بودند و چند دقیقه پایانی را هم بدون دریافت گل تمام کردند و به سه امتیاز رسیدند. هفته بعد این اتفاق در برابر شاهین بوشهر در بوشهر نیز تکرار شد. این بار فرشاد احمدزاده در دقیقه۹۲ و چهار دقیقه پس از اخراج هافبک شاهین کارت قرمز گرفت. سرخپوشان در آن دیدار هم با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسیدند. هر پنج گل پیش از ۲ اخراجی زده شد.

سومین بار در دوازدهم این ماجرا به وقوع پیوست. پرسپولیس با گل دقیقه ۳۴ وحید امیری از نساجی جلو بود که ۲۴ دقیقه بعد محسن ربیع‌خواه با کارت قرمز داور روبرو شد و پرسپولیس بیش از ۳۰ دقیقه زیر فشار حملات نساجی موفق بیرون آمد و بازهم به برتری رسید و جدال مقابل شاهین چهارمین تجربه پرسپولیس بود. برای اولین بار سرخپوشان در زمانی که ۱۰ نفره بودند موفق به گلزنی شدند و بازهم مانند دفعات قبلی دروازه خود را بسته نگه داشتند.

فعلا و تا به اینجا از دست دادن یک بازیک برای صدرنشین لیگ تبعاتی به همراه نداشته است اما هیچ تضمینی وجود ندارد که برای دفعه بعد این اتفاق تکرار شود.

نظر شما