شناسهٔ خبر: 41146569 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امضای تفاهم نامه آموزشی پژوهشی بین دانشگاه آزاد و نیروی دریایی ارتش

تفاهم نامه آموزشی پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی دریایی ارتش عصر امروز امضا شد.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مراسم امضای تفاهم نامه آموزشی پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی دریایی ارتش عصر امروز (یکشنبه ١۵ تیرماه) با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

دریادار خانزادی: به دنبال تحقق فرمایشات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه دریا هستیم

دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه مابین دانشگاه آزاد اسلامی با نیروی دریایی ارتش گفت: ما دو هدف عمده را از این تفاهم نامه دنبال می‌کنیم. نخست اجرایی کردن دستورات رهبر انقلاب در توسعه نیروی دریایی تراز انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، دوم، ایفای نقش نیروی دریایی برای توسعه تمدنی ایران، به ویژه توسعه تمدن دریایی است.

او ادامه داد: جامعه بزرگی از دانشجویان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند و ما با امضای این تفاهم نامه به دنبال همکاری و استفاده از این ظرفیت عظیم و نیرو‌های جوان هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ما به دنبال تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه دریا هستیم، اظهار کرد: ما نیز به همین دلیل به دنبال برقراری ارتباط با مراکز علمی و تحقیقاتی مانند دانشگاه شریف و مالک اشتر هستیم و از طریق این تفاهم نامه به دنبال بهره مندی از پتانسیل جوانان و دانشجویان این دانشگاه آراد هستیم.

امیر دریادار خانزادی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی حضور نیروی دریایی در اقیانوس‌ها و همکاری با دانشگاه‌ها ارتقاء امنیت و توسعه پایدار برای کشور بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و خواست مقام معظم رهبری است.

رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی مهارت آفرینی است

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی مهارت آفرینی است و پایان‌نامه‌ها بر این اساس هدایت می‌شود.

او ادامه داد: دریا و پژوهش در این حوزه یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی است. دانشگاه آزاد اسلامی ۴۰ درصد آموزش عالی را دربرمی‌گیرد و ما به دنبال این هستیم که علوم را در خدمت توسعه ایران اسلامی و در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به کار بگیریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در اقیانوس‌ها گفت: ما با امضای این تفاهم نامه به دنبال این هستیم که در کنار شما که در اقیانوس‌ها حضور دارید علوم و فنون دریایی را گسترش دهیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما