شناسهٔ خبر: 41146502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار فیروزکوه:

معیارسنجش عملکرد دستگاههای فیروزکوه پایداری اشتغال دربازارکار است

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: سنجش عملکرد دستگاههای فیروزکوه بر اساس پایداری اشتغال در بازار کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی جمارانی عصر یکشنبه در جلسه شورای مهارت شهرستان، برنامه ریزی را لازمه تحقق مهارت اندوزی و آموزش دانست و اظهار داشت: در اولین گام باید دستگاه‌های متولی با اشراف کامل نسبت به جامعه هدف خود یک شناخت دقیقی از نیازمندی و مطالبات نیروی کار شهرستان داشته باشند.

فرماندار فیروزکوه قدم بعدی را استفاده از ظرفیت اساتید متخصص همراه با فضا و مکان مناسب و تجهیزات کمک آموزشی دانست و گفت: نقش کیفیت آموزش در جهت ایجاد اشتغال پایدار مهم‌تر از کمیت و میزان تعداد کارآموزان است چرا که هدف از برگزاری دوره‌های مهارت آموزی در مجموعه‌های کارآموزی جذب بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار می‌باشد.

وی افزود: وظیفه ذاتی دستگاه‌های متولی در حوزه مهارت آموزی و کارآفرینی شناسایی استعدادها و برگزاری دوره‌های هوشمند آموزشی همراه با مشاوره و راهنمایی با هدف ایجاد کسب و کار و اشتغال افراد است که در همین راستا عملکرد دستگاه‌ها بر اساس پایداری اشتغال آفرینان در بازار کار سنجیده می‌شود.

یوسفی جمارانی عنوان داشت: دستگاه‌های متولی در حوزه مهارت و کارآفرینی باید در این جلسات گزارش خود را معطوف به اقدامات عملی کنند.

نظر شما