شناسهٔ خبر: 41146153 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مقام صهیونیست: باید محدودیت‌ها را بازگردانیم

معاون وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی با اشاره به سهمگین‌تر بودن موج دوم کرونا، از لزوم بازگرداندن محدودیت‌های ناشی از آن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، «یوآو کیچ» معاون وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به وخامت اوضاع کرونا در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد موج دوم ویروس کرونا بدتر از موج نخست است و به همین خاطر باید تجمعات لغو شوند تا نرخ ابتلا کاهش یابد.

وی خطاب به یکی از کمیته‌های کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و در توضیح همه گیری کرونا گفت: ما با یک جنگ طولانی مدت فرسایشی روبرو هستیم. ما در موج دوم همه گیری هستیم و این، بدتر از (موج) اول است. ما باید محدودیت‌ها را بازگردانیم.
معاون وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی در ادامه تصریح کرد: شمار بیماران ظرف ده روز دو برابر شده است. شمار بالایی، از موارد جدیدی هستند که اوضاع وخیمی دارند. تمامی مبتلایان در حال پخش شدن در تمامی کشور هستند.

او همچنین گفت: ما باید به شکلی قابل ملاحظه، رویداد‌های اجتماعی را محدود کنیم. اگر ما این کار را انجام ندهیم، هزینه‌ای را که ما ظرف دو هفته می‌پردازیم، فوق العاده وخیم‌تر خواهد بود و من فکر می‌کنم این نکته‌ای است که باید روشن شود.

او همچنین گفت: تمامی محدودیت‌ها با هدف جلوگیری از یک قرنطینه انجام می‌شود. من حس درد و رنج همه را درک می‌کنم؛ اما اگر ما این اقدامات مهم را امروز اتخاذ نکنیم، فردا باید ما هزینه سنگین تری را در بخش سلامت و اقتصاد پرداخت کنیم.

سخنان این مقام اسرائیلی در حالی بیان می‌شود که روز گذشته تیمی از متخصصان هشدار دادند بیمارستان‌های سرزمین‌های اشغالی به خاطر نرخ زیاد مبتلایان در خطر سقوط قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما