شناسهٔ خبر: 41144502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فنونی‌زاده: پرسپولیس باید زیباتر بازی کند

تهران- ایرنا- پیشکسوت سرخپوشان گفت: پرسپولیس برای کسب رضایت هواداران باید بازی زیبا را در دستور کار خود قرار دهد.

صاحب‌خبر -

مرتضی فنونی‌زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر شاهین شهرداری در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال گفت: تنها نکته مثبت این بازی کسب ۳ امتیاز بود که از همه چیز هم مهم‌تر بود. به یحیی گل‌محمدی، بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم همین روند پیروزی‌ها تا آخرین بازی حفظ شود.

وی افزود: درست است که هدف از برگزاری فوتبال کسب ۳ امتیاز است اما پرسپولیسی‌ها دوست دارند که بردشان با ارائه عملکردی چشم نواز رقم بخورد. پرسپولیس پیش از این در هر بازی نزدیک ۱۵ موقعیت گل خلق می‌کرد اما ۲ مسابقه است که بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد نیستیم. البته تعطیلی لیگ بی‌تاثیر نبود اما امیدوارم دوباره شرایط تیم هر چه زودتر ایده‌آل شود تا برای هر مسابقه بازی چشم نواز از تیم ببینیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بیشتر راه قهرمانی طی شده است اما امیدوارم این روند پیروزی‌ها تا آخرین مسابقه حفظ شود تا با رکوردی خوب توسط یک مربی ایرانی قهرمان شویم. فکر می‌کنم زودتر از هر زمان دیگری این قهرمانی رقم بخورد.

فنونی‌زاده با بیان اینکه مدافعان پرسپولیس باید در زمین آرامش خود را حفظ کنند، تصریح کرد: نقطه قوت پرسپولیس در چند وقت اخیر مدافعان مستحکم این تیم بوده است. اما مشکل بازیکنان خط دفاع این است که خیلی عصبی می‌شوند. شجاع خلیل‌زاده از نظر فنی در بهترین سطح قرار دارد اما می‌بینیم که مانند رییس کلانتری در هر درگیری به سرعت حاضر می‌شود. در روزهای اخیر هم حسین کنعانی‌زادگان به او اضافه شده و مدام در زمین با همه درگیر می‌شود. کنعانی‌زادگان از جمله معدود بازیکانی است که نصیحت پذیر است و همیشه ارتباط خوبی با پیشکسوتان دارد. از او می‌خواهم این‌بار هم به حرف ما گوش کند و کمتر در درگیری‌ها حاضر شود.

وی خاطرنشان کرد: یحیی گل‌محمدی برای حضور کنعانی‌زادگان، بازیکن بزرگی مانند سید جلال حسینی را نیمکت نشین کرده است. او باید بداند که جای چه بزرگانی در ترکیب پرسپولیس بازی می‌کند. برای مثال اگر آنها در زمانی بازی می‌کردند که باید مقابل مهاجمانی چون حمید علیدوستی، عبدالعلی چنگیز و ناصر محمدخانی بازی می‌کردند، هر بازی ۱۰ بار اخراج می‌شدند. این بازیکنان حرمت پیراهن را نگه دارند و کمتر در زمین درگیری ایجاد کنند.

نظر شما