شناسهٔ خبر: 41143736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زوار: بدون هزینه‌ها‌ی میلیاردی قهرمان لیگ تکواندو شدیم

سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن گفت: به گفته یکی از مسئولین شورای شهر ورامین، سعی داشتند با هزینه‌های میلیاردی سکوی قهرمانی را کسب کنند.

صاحب‌خبر -

محمد رضا زوار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تبریک به تیم هایی که توانستند در لیگ برتر صاحب سکو شوند، اظهار داشت: به تیم های حاضر در لیگ برتر که با حضور خود باعث رونق و جذابیت جام خلیج فارس شدند و همچنین فدراسیون تکواندو  و سازمان لیگ که با تدبیر، درایت و استفاده از نقطه نظرات تیم های حاضر در لیگ، پرونده مسابقات را براساس منطق و شرایط کنونی کشور بستند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن با بیان اینکه برای تیم شهرداری ورامین احترام ویژه ای قائل هستم، افزود: این تیم با سیاست‌هایی که در طی سالهای گذشته به کار بسته بهترین نفرات سایر تیم ها و ملی پوشان تکواندو را با صرف هزینه های سنگین جذب کرده  و به گفته یکی از مسئولین شورای شهر ورامین، با این هزینه های میلیاردی سعی داشتند سکوی قهرمانی را کسب کنند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم کن در لیگ نقش جهان عنوان کرد: کادرفنی شهرداری ورامین انتظار نایب قهرمانی خود در لیگ نقش جهان را نداشتند. عملکرد جوانان تیم ما که برای نخستین مرتبه حضور در لیگ برتر را تجربه میکردند چشمگیر بود، در پایان هفته هفتم با یک بازی کمتر و اختلاف یک امتیاز با  شهرداری ورامین قرار داشتیم.

زوار با اشاره به اینکه نتایج مسابقات ورزشی در هیچ رقابتی قابل پیش بینی نیست تاکید کرد: تیم کن در دور رفت در کمال ناباوری با تیم مس کرمان به نتیجه‌ی مساوی دست یافت و تیم شهرداری ورامین  هم با تیم پاس به نتیجه مساوی رسید. در دور برگشت در حالیکه تیم شهرداری ورامین از تیم یزدان عقب بود، در نهایت به نتیجه مساوی دست پیدا کرد. در سال 97 تا روز آخر همگان به قهرمانی تیم دانشگاه  اذعان داشتند ولی با نتیجه کسب شده در بازی کن و دانشگاه آزاد، تیم شهرداری در روز آخر به مقام قهرمانی دست یافت.

زوار در خصوص اینکه از دوستان و همکاران باتجربه خودم در تیم شهرداری ورامین انتظار بیشتری دارم، خاطرنشان کرد: وقتی تصمیمی توسط فدراسیون با توافق نمایندگان تیم‌های لیگ برتری گرفته می شود و همه قبول می‌کنند مطرح کردن برخی مسائل و مباحث شایسته نیست. امیدوارم هرچه زودتر شاهد از بین رفتن ویروس کرونا بوده تا بتوانیم فصل جدید رقابت‌های لیگ را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما