شناسهٔ خبر: 41143138 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان در ۱۵ تیرماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به ابتلا و بستری ۱۰۶ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی تعداد ۹۶ بیمار با بهبودی وضعیت جسمانی ترخیص شدند.

صاحب‌خبر -

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۰۶ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی افزود: در همین زمان تعداد ۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۷۶ نفر اعلام کرده بود، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند ۷۰۹ نفر است که از این تعداد ۱۴۲ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی همه هم استانی‌ها و مراقبت و دقت بیشتر در بخش رعایت موازین بهداشتی، توجه به فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها هر چه زودتر به سمت کاهش موارد ابتلا به این ویروس پیش برویم و در این صورت هم زحمت کادر درمان کمتر می‌شود و هم سلامت خود و خانواده‌های آنها به خطر نخواهد افتاد.

نظر شما