شناسهٔ خبر: 41142965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(تصاویر) وضعیت باورنکردنی چمن سانتیاگو برنابئو

 یکی از مهمترین بخش های بازسای سانتیاگو برنابئو، ساخت یک زمین چمن جمع‌شوند است که ظرف چند دقیقه قابل جمع شدن باشد.

صاحب‌خبر -

ورزشگاه جدید سانتیاگو برنابئو این روزها شاهد عملیات توسعه و بازسازی برای تبدیل شدن به یک شاهکار معماری و تماشایی در بین استادیوم های دنیا است.

به گزارش فرارو، باشگاه رئال مادرید از فرصت به دست آمده تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا استفاده کرده است و عملیات توسعه و بازسازی ورزشگاه خانگی خود را با اعتباری حدود 500 میلیون یورو شروع کرده است.

در پروژه توسعه و بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جایگاه تماشاگران و فضای داخلی ورزشگاه تغییر زیادی نخواهد کرد و تغییرات عمده در پوسته بیرونی شکل خواهد گرفت.

در طرح جدید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، پوسته بیرونی از جنس تیتانیوم ضد زنگ ساخته می شود تا در برابر تغییرات شرایط جوی مقاوم باشد و یک صفحه نمایش با چرخش 360 درجه بر روی آن نصب خواهد شد.

این ورزشگاه در حال حاضر 57 در برای ورود تماشاگران دارد، اما ورودی اصلی ندارد؛ در طرح جدید ابتدا تمام تماشاگران از یک ورودی بزرگ و نمادین وارد ورزشگاه خواهند شد و سپس به مناطق دیگر هدایت می شوند.

 یکی از مهمترین بخش های این پروژه، ساخت یک زمین چمن جمع‌شوند است. استادیومی که قرار است بعد از پایان عملیات بازسازی به مجموعه‌ای چندمنظوره تبدیل شده و برای رویدادهای مختلف و از جمله برگزاری کنسرت مورد استفاده قرار بگیرد.

برای محقق کردن این ایده، ساخت یک زمین چمن متحرک که ظرف چند دقیقه قابل جمع شدن باشد لازم و ضروری است.

رئال در زمان بازسازی سانتیاگو برنابئو، بازی های خانگی باقیمانده خود در فصل جاری را در ورزشگاه دی استفانو انجام می‌دهد.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

نظر شما