شناسهٔ خبر: 41142885 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سخنگوی وزارت بهداشت:

شناسایی ۲۵۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ بهبودی ۲۰۱ هزار نفر از بیماران

سیما سادات لاری گفت: بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این تعداد، یک هزار و ۲۹۵ مورد بستری شدند.

وی افزود: بدین ترتیب مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۴۰ هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که در مجموع تعداد جان‌باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۵۷۱ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۲۰۱ هزار و ۳۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، اما در عین حال سه هزار و ۱۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیون و ۷۹۴ هزار و ۷۲۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است، تصریح کرد: استان‌های خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز و استان‌های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما