شناسهٔ خبر: 41142666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

لزوم اصلاح الگوی داخلی کشور در گام دوم انقلاب/سلیقه ای عمل نشود

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در گام دوم انقلاب باید الگوی داخلی ایران اصلاح و شرایطی پیش آید که دولت ها سلیقه ای عمل نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در معارفه معاونین جدید بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی بیان کرد: تشکیلاتی به اسم بنیاد بین المللی غدیر مسئله ای معمولی نیست چراکه طرحی الهام گونه آیت الله خزعلی است.

وی با بیان اینکه دین خدا همان برنامه چرخش هستی بر اهداف حکیمانه است، اظهار کرد: در نظام هستی هر عضوی در جای خودش قرار دارد که محصول چرخش آن رسیدن به زیبایی مطلق است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اساس دیدن خدا بر عدل و بعثت پیامبران قیام به این فریضه است، بیان کرد: اگر انسان در جایگاه واقعی انسانیت قرار گیرد تمام مشکلات حل می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه شریعت بر اساس عدل است، گفت: مشکلاتی که در تاریخ ننگین بشری می افتد به دلیل عدم رعایت قانون عدل است.

معرفت صحیح اسلام ناب ترویج شود

آیت الله عبادی با بیان اینکه دنبال ظلمه رفتن به اسم دین و چند فرقه شدن تنها مسخره بازی است، اظهار کرد: بنیاد بین المللی غدیر در شرایطی به عنوان روزنه امید قرار گفته که یاس و نا امیدی دنیا را فرا گرفته است.

وی بیان کرد: امروز نیاز داریم بنیاد بین المللی روی معرفت صحیح اسلام ناب به صورت اصولی آموزش داده و تبلیغات عمومی داشته باشد.

آیت الله عبادی بیان کرد: طی ۴۰ سال آزمون خطا هر دولتی به سلیقه خودش عمل کرد و در برخی جاها طرح هایی برای بیگانه بود اما اکنون باید پیاده کردن عدالت مطالبه شود.

وی با بیان اینکه بی عدالتی های موجود در جامعه کار نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه کار حزب و گروه است، گفت: اینکه وزیری به نام بنیاد مسکن شش سال اعتبارات وزارت خانه ای را بگیرد و بعد از کناره گیری بگوید افتخار می کنم که حتی یک خانه ای نساختم، عدالت نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید الگوی داخلی ایران اصلاح شود، افزود: اگر این الگو اصلاح شده بود ظرف مدت کوتاهی در صدور انقلاب موفق می شدیم.

وی بیان کرد: بسیاری از افراد کاملاً متوجه می شوند که آنچه در اسلام اجرا می شود با منویات رهبر انقلاب و قانون اساسی فرق داشته بنابراین دچار اشتباه نمی شوند.

دولت ها در گام دوم انقلاب سلیقه ای عمل نکنند

آیت الله عبادی ادامه داد: همانگونه که افراد نادان از چهره زشت داعش به اسلام بدبین می شوند، از عمل و رفتار برخی مسئولان هم چهره انقلاب خراب می شود.

وی با بیان اینکه برای گام دوم انقلاب باید شرایطی پیش آید که دولت ها سلیقه ای عمل نکنند، گفت: مردم در انتخابات برای اسلام رای می دهند و مسئولان را بنا به سلیقه شخصی انتخاب نمی کنند.

آیت الله عبادی اظهار کرد: بنیاد بین المللی غدیر مخاطب بین المللی و خواص داشته که در گام دوم باید جلوی اشتباهات خواص را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: بنیاد بین المللی غدیر باید در گام دوم انقلاب اسلام عملی را به عنوان الگو نشان دهد تا دنیا با عدالت طلبی در مسیر حقیقی قرار گیرد.

وی بیان کرد: امروز باید چهره امام حسین (ع) و علی بن ابی طالب (ع) بیش از پیش شناخته شود.

نظر شما