شناسهٔ خبر: 41141035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شهردار گرگان اعلام کرد

راه اندازی خط بی آر تی در مسیر شرقی گرگان/ پیشگیری از ویروس کرونا دستور کار مدون شهرداری

دادبود با اشاره به اینکه اجرای بی آر تی طرح خاصی است، گفت: این طرح در فاز اول در مسیر شرقی گرگان راه اندازی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» در خصوص آخرین وضعیت فرهنگسرای گرگان در جمع خبرنگاران گفت: فرهنگسرای گرگان به دلیل ورود سازمان بازرسی متوقف شده است.

 

شهردار گرگان افزود: شهرداری گرگان در زمانی برای تکمیل پروژه لایحه ای را به شورای شهر ارسال کرد اما علی رغم تصویب در شورا این لایحه در سال 96 از سوی فرمانداری رد شد.

 

وی تصریح کرد: در جلسات فشرده در سال 98 فرماندار نیز خودشان کمک کردند و پیگیری را انجام دادند و توانستیم به یک جمع بندی برای مشکلات حقوقی فرهنگسرا برسیم و پیمانکار کار خودش را آغاز کرد.

 

دادبود اظهارداشت: برای تکمیل این پروژه نیز 10 میلیارد تومان مصوب شد که مقرر شد پیمانکار تا شهریور این پروژه را به پایان برساند.

 

وی در ادامه گفت: شهرداری گرگان پارک های ویژه معلولان را در دستور کار دارد و مناسب سازی پارک بهار از جمله آن است.

 

شهردار گرگان افزود: مطالعات برای پارک معلولان هم انجام شده و ساماندهی فضای شهری برای معلولان در اولویت شهرداری قرار دارد.

 

وی با اشاره به شهر دوستدار کودک نیز گفت: در این راستا نیز اقداماتی به صورت پایلوت انجام خواهد شد و یک مشاور ذیصلاح برای ادامه کار گرفته می شود و مذاکراتی هم در این راستا شروع شده است.

 

دادبود افزود: موضوعات کودک، موضوعات اجتماعی و فرهنگی را هم در بر می گیرد و در این راستا شهرداری تمام تلاش خود را خواهد کرد.

 

وی از خرید اتوبوس در راستای کاهش ترافیک خبر داد و اظهارداشت: راه اندازی خط بی آر تی نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 

شهردار گرگان گفت: اجرای بی آر تی طرح خاصی است که در دو سمت شرقی به غربی و شمال به جنوب اجرا می شود که در فاز اول در مسیر شرقی گرگان راه اندازی خواهد شد.

 

وی در خصوص اقدامات شهرداری برای ضدعفونی و معابر برای پیشگیری از کرونا، افزود: شهرداری طبق دستورالعمل های صادر ستاد کرونا اقدامات خود را انجام می دهد.

 

دادبود ادامه داد: در این راستا هر بخشی از شهر نیاز به ضدعفونی داشته باشد انجام خواهد شد و شهرداری در حوزه وظایف خود اقداماتی را انجام می دهد.

 

شهردار گرگان گفت: در سطح شهر نیز اقدامات آموزشی از طریق نصب بنر و اطلاع رسانی انجام شده است.

 

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پایانی برای ویروس کرونا متصور نیست، این مسئله جزو دستور کار مدون شهرداری قرار دارد.

 

 

پایان پیام/83

نظر شما