شناسهٔ خبر: 41138515 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سومین کنگره اینترنتی قرآنی دانش‌آموزان در عمان

سومین کنگره اینترنتی حفظ و تجوید قرآن دانش‌آموزی به همت سازمان مدارس قرآن وزارت اوقاف و امور دینی عمان در این کشور برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به نقل از alsahwa.om، سازمان مدارس قرآن وزارت اوقاف و امور دینی عمان از آغاز نام‌نویسی علاقه‌مندان در سومین کنگره اینترنتی تابستانه آموزش قرآن با نام «مدارس قرآنی و کنگره تابستان و قرآن» در این کشور خبر داد و اعلام کرد: این کنگره به شیوه مجازی برگزار می‌شود و ویژه سال تحصیلی 2020 است و نام‌نویسی در آن تا هشتم جولای(18 تیرماه) ادامه دارد.

هلال بن حمود الریامی، مدیر سازمان مدارس قرآن کریم وزارت اوقاف و امور دینی عمان در این باره گفت: نخستین دوره کنگره سال 2015 برگزار شد و این کنگره در آوریل 2018 در مسابقات بین‌المللی قرآن «جایزه کویت» جایزه بهترین برنامه اینترنتی آموزش قرآن را از آن خود کرد.

وی افزود: تاکنون 18 هزار و 750 نفر از این کنگره بهره‌مند شده‌اند و امسال 5 هزار دانش‌آموز از طریق مجازی و از راه دور از برنامه‌های آن استفاده خواهند کرد.

الریامی تصریح کرد: برنامه‌های این کنگره از 12 جولای(22 تیر) آغاز می‌شود و تا ششم آگوست 2020 (16 مردادماه سال جاری) ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مرور جزء سوم قرآن و حفظ سوره‌های مریم، صافات، طور، نجم، مزمل، قیامت، غاشیه و انشراح از برنامه‌های کنگره خواهد بود و در این رویداد قرآنی احکام تجوید نیز به شکلی آسان و قابل فهم به وسیله مدرسان توانمند آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما