شناسهٔ خبر: 41138487 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دریافت گواهینامه سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعاتISO ۲۰۰۰۰-۱

شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان یکی از پیشروان صنعت ICT و اپراتور برتر خدمات ارتباطی ثابت طی سالهای گذشته با توسعه سیستمهای مدیریتی مبتنی بر استانداردهای ملی و بین المللی نسبت به توسعه و زیرساخت سیستمی خود اقدام نموده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آسیاتک، این مجموعه موفق به پیاده سازی استاندارد ISO ۲۰۰۰۰-۱:۲۰۱۸ به عنوان اولین شرکت و تنها دارنده این گواهینامه در سطح شرکتهای صنعت IT گردید. به جهت بررسی انطباق و صحه گذاری اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در طی سه روز انتهایی هفته گذشته ممیزی اجرای سیستم فوق الذکر توسط شرکت مرزبان کیفیت نماینده IMQ-ایتالیا در محل شرکت آسیاتک برگزار گردید.
ممیزی تیم ممیزی IMQ اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO ۲۰۰۰۰-۱ ویرایش سال ۲۰۱۸ به صورت کامل و بدون هر گونه عدم انطباقی در شرکت آسیاتک می باشد.
استاندارد ISO ۲۰۰۰۰ بر پایه بهروشهای ITIL  و به صورت تخصصی در حوزه ICT توسط موسسه بین‌المللی استاندارد ISO، تدوین و منتشر شده است.
سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با بهره‌گیری از تجارب ITIL، سازمانها را در جهت ارتقا خدمات و سرویسهای خود رهنمون می سازد.
آسیاتک افتخار آن را داشته است که با بهره گیری از سیستم مدیریت فناوری اطلاعات ۱-۲۰۰۰۰ ISO خدمات خود را با کیفیت بالاتری به مشترکین گرامی ارائه نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما