شناسهٔ خبر: 41137777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه شیروان: ۱۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شیروان توزیع شد

سپاه نیوز: فرمانده سپاه شیروان گفت: به مناسبت دهه کرامت، ۱۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شیروان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛ ریحانی فرمانده سپاه شیروان اظهارداشت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی توسط سازمان های قشری بسیج در پنجمین مرحله کمک مومنانه در شیروان انجام شد که تعداد ۱۶۰ بسته حمایتی معیشتی در پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان سپاه شهرستان تهیه و در سطح مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 

فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: در طول دهه کرامت تعداد هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی (چهارمین مرحله) پخت و توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم تهیه و در نقاط آسیب پذیر شهر توزیع شد.

 

 ریحانی اظهارکرد: این اقلام و کالای اساسی شامل برنج، مرغ، ماکاروانی، شکر، رب، روغن و سویا بوده است.

 

 وی عنوان کرد: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، این سومین مرحله توزیع بسته های غذایی در این شهرستان بود که طی دو مرحله قبلی هم چهار هزار بسته غذایی بین نیازمندان و افراد محروم شناسایی شده شهر و روستا در شیروان توزیع شد.

 

 ریحانی با بیان اینکه سپاه، بسیجیان، مؤسسات خیریه، مردم و خیران، گروه های جهادی، هیئت های مذهبی و روحانیان  در این رزمایش بزرگ حضوری پر رنگ داشتند خاطرنشان کرد: از زمان آغاز رزمایش که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، خوشبختانه شاهد شور و سیل حمایت‌ها و کمک‌های مردمی به این طرح بودیم که نشان از همدلی مردم دارد.

 

 فرمانده سپاه شیروان تصریح کرد: همچنین به مناسبت میلاد مبارک امام هشتم، پنج هزار پرس غذای گرم توسط گروه های در مناطق محروم شهری شیروان توزیع شد.

 

ریحانی اذعان کرد: رزمایش مواسات کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا و حوادثی مانند سرمازدگی و سیل است که نخستین بار پیشنهاد اجرای آن را رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود با مردم ایران اسلامی ارائه فرمودند.

نظر شما