شناسهٔ خبر: 41137002 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فال روزانه شخصی / 15 تیر ماه + فیلم

صاحب‌خبر -

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد شما برای رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی راههای مختلفی را امتحان کرده اید و ماسک های مختلفی را به چهره خود زده اید طوری که حقیقت واقعی تان را فراموش کرده اید. برقراری تعادل میان دنیای بیرون و درون بریتان سخت شده و به همین دلیل نمی توانید تصمیم درست را بگیرید اما بهتر است تنها به خودتان اعتماد کنید تا به جواب نهایی برسید. اگر احساسات تان فوران کرده است و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید، پیشنهاد می کنیم که در فعالیت گروهی مانند کلاس های ورزشی یا هنری شرکت کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد شما برای رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی راههای مختلفی را امتحان کرده اید و ماسک های مختلفی را به چهره خود زده اید طوری که حقیقت واقعی تان را فراموش کرده اید. برقراری تعادل میان دنیای بیرون و درون بریتان سخت شده و به همین دلیل نمی توانید تصمیم درست را بگیرید اما بهتر است تنها به خودتان اعتماد کنید تا به جواب نهایی برسید. اگر احساسات تان فوران کرده است و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید، پیشنهاد می کنیم که در فعالیت گروهی مانند کلاس های ورزشی یا هنری شرکت کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز یکی از دوستان نزدیکتان ممکن است پیام های عجیب و غریبی برایتان بفرستد که پی بردن به معنای آنها و آنچه دوستتان از شما انتظار دارد برایتان کار سختی باشد. این سردرگمی شما ممکن است رابطه صمیمی بین شما را تحت تأثیر قرار دهد، ولی شما نمی توانید تمام وقت و انرژی خود را صرف این کنید که ببینید دیگران چه فکری می کنند. پس خیلی مستقیم از طرف مقابلتان در مورد آنچه می خواهد به شما بگوید سوال کنید تا هیچ سوء تفاهمی بینتان به وجود نیاید. شما باید در رفتارهایتان علاوه بر داشتن محبت و توجه نسبت به کسانی که دوست دارید وظایف و مسئولیت های خودتان را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد که می خواهید تمام اطرافیانتان شاد و خوشحال باشند و صلح و آرامش را به این جهان هدیه کنید. این نیت خیر شما واقعا قابل ستایش است، با این حال حتی اگر دیگران رفتار شما را خیلی صمیمی و دوستانه بدانند هم به نظر می رسد امروز نیت خوب شما را درک نمی کنند. هر چقدر بیشتر سعی کنید کارهای خوب انجام دهد از طرف مقابلتان با مخالفت بیشتری مواجه خواهید شد. امید خودتان را در هیچ شرایطی از دست ندهید و تسلیم تردیدهای خود نشده و قدرت تفکر مثبت در به وجود آوردن دنیایی بهتر را دست کم نگیرید. مسئله ای که به نظر شما مسخره و بی اهمیت می آید ممکن است باعث دلخوری عشقتان شود، حواستان را خوب جمع کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز حس شعر و شاعری شما را در بر گرفته است، اگر اهل نوشتن هستید یک شعر بنویسید که احساستان را بیان کند و اگر نمی توانید خودتان بنویسید هم اشعار شاعر مورد علاقه تان را با صدای بلند بخوانید. البته هر کار هنری دیگر از جمله نقاشی، موسیقی و هر کار خلاقانه دیگری نیز می تواند باعث آرامش روحتان شود. هفته پرمشغله ای که پشت سر گذاشته اید را فراموش کنید و به تخیلتان اجازه دهید کنترل شما را در دست بگیرد و شما را به دنیاهای ناشناخته ببرد. چیزی شما را ناراحت و عصبانی کرده است؟ اگر اجازه دهید که هنگام بیان آنچه که می خواهید بگویید، خشم و عصبانیت بیش از اندازه تان کنترل شما را در دست بگیرد، به هیچ نتیجه مثبتی نخواهید رسید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد اگر مرز بین رویا و واقعیت را نتوانید تشخیص بدهید در روابط خود با مشکل مواجه خواهید شد. بیشتر مشکلات فعلیتان از تخیل بیش از حد فعالتان سرچشمه می گیرند. با وجود این که ذهنتان سرشار از ایده ها و افکار فوق العاده است، باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از آن ها با وجود این که واقعی به نظر می رسند نمی توانند حقیقت داشته باشند. ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید تا بتوانید بعدا که ذهنتان آرامش بیشتری پیدا کرد به آنها بیشتر فکر کنید. امروز در رابطه عاطفی خود شاید احساس کنید که احساسات شما نادیده گرفته شده است، ولی این موضوع بیشتر از رفتار طرف مقابلتان به اوضاع درونی شما باز می گردد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید انعطاف پذیری خوب است اما اگر بیش از حد باشد به اراده شما در تصمیم گیری لطمه می زند. فکر شما یک چیز می گوید درحالی که قلب تان چیزی دیگر و اگر شما نتوانید قدرت واراده لازم را داشته باشید، در انتخاب راه دچار مشکل می شوید. بهتر است تصمیم گیری را به تعلیق بیاندازید تا همه چیز برایتان روشن و واضح شود. دوست دارید لباس به تن کرده و در اجتماع حضور پیدا کنید. حتی اگر مجرد هستید در این شرایط ممکن است عشق زندگی تان را نیز پیدا کنید. در هر صورت آن دو گوش شنوایی که برای شنیدن حرف هایتان بدان احتیاج دارید، برایتان فراهم خواهد شد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که اگر بحث پول و شراکت در میان است همه چیز را بنویسید و به صورت کتبی در بیاورید. در مورد هر توافق و قراردادی باید دقتی دوبرابر داشته باشید. شما نمی‌توانید در مورد مسائل حقوقی و قانونی کوچکترین اهمالی بکنید، پس تا جای ممکن محکم کاری کنید وگرنه ممکن است طرف مقابلتان برایتان ایجاد مشکل کند. حتی اگر از طرف مقابلتان مطمئن هستید هم روزه شک دار نگیرید. با وجود این که معمولا از این که به حال خودتان باشید لذت می‌برید امروز اصلا دلتان نمی‌خواهد تنها باشید. این که با دوستان و عزیزانتان وقت بگذرانید خیلی هم خوب است، ولی این که برای احساس امنیت عاطفی به آن‌ها وابسته باشید نشانه خوبی نیست.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که شما سوار بر قطار آرزوهایید و با سرعت بسیار به جلو پیش می روید. برای رسیدن به موفقیت راههای زیادی وجود دارد و این شما هستید که باید بهترین راه را انتخاب کنید. اگر فکر کنید که این قطاری که اکنون در آن نشسته اید، به شما تعلق ندارد بهتر است در ایستگاه بعدی پیاده شوید و مقصد دیگری را انتخاب کنید. از ریسک کردن نترسید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در فکر گرفتن یک میهمانی هستید. با دعوت کردن دوستان تان می توانید روابط خود را با آنها بهبود ببخشید و اوقات خوشی را در کنارشان بگذرانید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است امروز همه چیز خیلی ساده و راحت پیش خواهد رفت، به شرط آن که اجازه ندهید حساب و کتاب های منطقی و واقعیات های ناخوشایند مزاحم لذت بردن شما از روز تعطیلتان بشوند. خوشبختانه شما امروز می توانید در به دست آوردن خواسته هایتان خیلی موفق باشید و آنچه در ذهنتان می گذرد را به واقعیت تبدیل کنید. البته قرار نیست این چیزها خیلی بزرگ و دور از دسترس باشند، سعی کنید از زیبایی های کوچک زندگی لذت ببرید. برای یک شب خوب و به یاد ماندنی در کنار دوستان و اعضای خانواده تان برنامه ریزی کنید؛ بد نیست همه نفری به یک رستوران خوب بروید و از خوردن یک غذای خوشمزه در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد اگر قصد دارید چیز گران قیمتی بخرید برنامه خود را یک بار دیگر با دقت تمام از نظر بگذرانید. متاسفانه امروز ممکن است در محاسبات خود دچار اشتباه شده و یا از لحاظ منابع مالی با کمبود مواجه شوید. حتی اگر دست به کار شده و اقدام به خرید کنید امکان دارد که هزینه ای بیشتر از ارزش واقعی چیزی که می خرید پرداخت کنید. پیدا کردن چیزی که دوست داشته باشید تنها نصف معامله است. همهجوانب را به دقت تحت نظر داشته باشید و در صورت امکان فعلا دست نگه دارید. امروز باید به همه دنیا نشان دهید که وقتی حرف عشق در میان باشد با کسی شوخی ندارید. عشق خود را در هر شرایطی که باشد مورد حمایت قرار دهید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد فکر می کنید طنابی به دور پاهایتان پیچیده شده و شما را از حرکت باز داشته است. شاید این طناب محدودیت هایی است که خود برای خودتان ساخته اید. برای رهایی از این وضعیت باید در برنامه های زندگی تان تجدید نظر کنید. در خانه تان را به روی دیگران باز بگذارید زیرا بهترین زمان برای گرفتن میهمانی و دورهمی است. با این کار زندگی عاطفی شما در مسیر جدیدی قرار می گیرد و انرژی از دست رفته زندگی تان را دوباره به دست خواهید آورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما