شناسهٔ خبر: 41136906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرهنگسرای گرگان در شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد

شهردار گرگان گفت: پروژه فرهنگسرای گرگان واقع در محور کمربندی، شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهارکرد: با ورود سازمان بازرسی عملیات پایانی فرهنگسرای گرگان متوقف و پرونده این پروژه در حال رسیدگی است.

وی افزود: در یک دوره شهرداری برای تکمیل پروژه لایحه‌ای فرستاد و در شورای شهر مصوب ولی در فرمانداری وقت (۱۳۹۶) رد شد.

شهردار گرگان گفت: بنابراین به دلایل مختلف انجام پروژه به تعویق افتاد و پیمانکار مدعی بود که هزینه کرد و افزایش قیمتی در پروژه اتفاق افتاده که باید در صورت وضعیت بیاید.

دادبود تصریح کرد: ما راهکار قانونی نداشته و با جلسات فشرده در سال ۹۸، فرمانداری و شورا کمک کردند تا توانستیم به جمع‌بندی برسیم و با لایحه داده شده مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه مصوب شد.

وی اضافه کرد: مقرر شد که پیمانکار عملیات پروژه را آغاز کرده و آن را تا شهریور ماه به اتمام برساند.

شهردار گرگان با این اینکه مناسب سازی پارک ویژه معلولان در گرگان انجام شده، افزود: مناسب‌سازی سالن بهار و مطالعات برای ایجاد یک پارک دیگر هم در دست انجام است و اولویت اقدامات ما در مرمت و ساماندهی فضای شهری، مناسب سازی فضا برای سالمندان و افراد دارای معلولیت است و پیگیر همه این امور در مناطق مختلف هستیم.

گفتنی است ساخت فرهنگسرای گرگان از مهرماه ۱۳۸۵ در دستورکار قرار گرفت و شهرداری متولی ساخت آن شد؛ این فضا سه هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا دارد و از بخش‌هایی مانند سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، کتابخانه، نمازخانه، کلاس و گالری تشکیل شده است.

منبع: مهر

نظر شما