شناسهٔ خبر: 41136617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمان| از پوستر دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در کرمان رونمایی شد

گروه استان‌ها- آیین رونمایی از پوستر و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین رونمایی از پوستر و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و در ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ارشاد و خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

در این آیین محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان با بیان اینکه از نخستین گروه‌هایی که بعد از شهادت سردار سلیمانی در کرمان برنامه‌هایی اجرا کردند جامعه فرهنگی هنری بودند اظهار داشت: امروز نیز شاهد توسعه و گسترش کار هنرمندان به دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در استان کرمان هستیم.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی گفت: قرار است این جشنواره در کرمان با سه موضوع خیابانی، صحنه‌ای و نماشنامه نویسی در دی ماه و همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شود.

مدیرکل ارشاد استان کرمان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی با عنوان اینکه دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در 10 موضوع برگزار می‌شود ادامه داد: فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان شهریورماه بوده و بعد از آن ارزیابی آثار را خواهیم داشت.

علیزاده با اشاره به اینکه فرصت دریافت آثار نمایشنامه نویسی تا آبان ماه است افزود: برگزاری جشنواره در دی ماه و همزمان با ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه 10 برنامه دیگر نیز در سطح استانی، ملی و بین‌المللی تعریف شده که به ستاد برگزاری برنامه‌های سردار سلیمانی در استان کرمان و کشور ارائه شده است گفت: جایزه فرهنگی ادبی سردار سلیمانی مهمترین برنامه ارائه شده است.

به گزارش تسنیم در آیین رونمائی از پوستر و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در کرمان در ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ارشاد و خانواده سردارشهید حاج قاسم سلیمانی از تندیس سردار سلیمانی در تهران رونمائی شد.

انتهای پیام/511/ح

نظر شما