شناسهٔ خبر: 41135958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ضرورت کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فارس

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بر استراتژی توام با تولید محتوا در کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت و معدن استان فارس، ایزدی در  کارگروه اصناف و بازاریان استان با محوریت بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توجه به حماسه و ارزش‌ها ضرورتی غیرقابل انکار است بنابراین رویکرد این کارگروه  این باشد که ارزشها و افتخارات به نسل آینده منتقل گردد.
 وی بیان کرد: تشکیل کمیته‌های مختلف توسط سایر تشکل‌ها و ادارات زیرمجموعه این کارگروه، جهت  تدوین  برنامه‌ها،  اثربخشی  و گستردگی بالای برنامه‌های تخصصی  و شاخص ، بررسی ابعاد گسترده موضوع دفاع مقدس و نیز خروجی آن به کارگروه جهت برنامه‌ریزی مدون عملیاتی و اجرایی، از ویژگی‌های این کارگروه است.
ایزدی ادامه داد: در این راستا در تمام ادارات  صمت  شهرستانی، تشکلهای بخش خصوصی، واحدهای تولیدی،  صنعتی، معدنی، تجاری و اصناف  استان، برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت تاکید بر فضای مجازی در اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر، کیفی‌سازی  محتوا و  برنامه‌های انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان  تشکیل می شود .
رئیس سازمان صنعت و کعدن فارس با تاکید بر استراتژی  توام با تولید محتوا در کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت  تحقق شعار "جهش تولید" یکی از سیاست‌های اجرایی و محورهای اصلی چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تاثیر دفاع مقدس بر بیداری اسلامی و حوزه مقاومت، یکپارچگی و هم‌افزایی در برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تدوین و انتشار دستاوردهای دفاع مقدس، بهره‌مندی از ظرفیت و مشارکت فعال تمامی تشکلها  واحدهای تولیدی ، تجاری  و اصناف و بازاریان، توجه به کیفیت بخشی و فراگیری برنامه‌ها با استفاده از شیوه های نوین و سمت و سو دادن برنامه‌ها است.
ایزدی با تشریح ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان صمت گفت :  با توجه به شرایط حساس و بحران کرونایی کشور و استان امسال ویژه برنامه‌های دفاع مقدس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهره گرفتن از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ای و فضای مجازی  با کیفیت محتوایی مناسب و در خور شاًن همه مردم شریف استان و سلحشوران هشت سال دفاع مقدس،  تولید  و خدمت مردم  عزیز  به خصوص جوانان عرضه می شود.
  جانشین سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از ظرفیتها و امکانات ایجاد شده در حوزهای مختلف صنعتی، معدنی،  تجاری ،  اصناف و بازاریان، بتوانیم چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به نحو مطلوب گرامی داشته و آنچه که در هشت سال دفاع مقدس رقم خورده و گنجینه بزرگی  از ارزش‌های متعالی را ایجاد نموده  است، به نسل جوان انتقال دهیم.
سیامک صادقی با تاکید بر ایجاد استراتژی  موثر در معرفی ظرفیتها ، رشادتها و فعالیتهای دفاع مقدس افزود: نمود شاخص و اثرگذار اقتدار ایران اسلامی مرهون مقاومت  ۴۲ ساله  انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس به عنوان یک دانشگاه و راهبرد اساسی در مقابله با  قدرتهای پوشالی است.
صادقی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد مسوولان در کارگروه اصناف و بازاریان استان فارس  پیگیر برنامه‌های ابلاغی باشند، یادآور شد: تأثیر دفاع مقدس بر تمامی ابعاد جامعه از جمله اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی باید برای همه بیان و از ظرفیت فضای مجازی در تبیین آن استفاده شود.

انتهای پیام/ س

نظر شما