شناسهٔ خبر: 41135856 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سهرابیان: قایقرانی جزو رشته‌های پر مدال در المپیک خواهد بود

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت:اگر برنامه ریزی‌ها به خوبی صورت بگیرد قایقرانی جزو رشته‌های پر مدال در المپیک خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سهرابیان در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک درباره فعالیت فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: سال ۹۸ تقریبا اعزام‌ها را به طور کامل انجام دادیم و تیم روئینگ برای اولین بار به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد و همه صاحب مدال شدند.

او افزود: طبق برنامه ریزی که برای المپیک داشتیم، برای هشت تا ۱۲ سال آینده می‌توانیم در فینال المپیک حضور پیدا کنیم. به طور مرتب اردو‌ها را برگزار کرده ایم، در بخش المپیاد نیز برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

سهرابیان ادامه داد: اگر برنامه ریزی‌ها خوب پیش برود قایقرانی جزو رشته‌های راه یافته به المپیک خواهد بود. اگر بازی‌های آسیایی انجام شود می‌توانیم سبد پر مدالی برای المپیک داشته باشیم. نیاز به سالن بدنسازی داریم و یک سری وسایل بدنسازی را خیرین به فدراسیون قایقرانی اهدا کرده اند.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود:کار‌های مختلفی از جمله آموزش مجازی در حال انجام است و مقرر شده از هفته آینده آموزش تخصصی قایقرانی مربیگری و داوری را از طریق فضای مجازی انجام می‌دهیم.

او درباره قایق‌های خریداری شده برای فدراسیون گفت: در حال حاضر، چون نیاز به قایق‌های استاندارد داریم، سازنده‌ها در حال کمک هستند که قایق‌های استانداردی را برای قایقرانان بسازند. متاسفانه هنوز به دلیل شیوع ویروس کرونا قایق‌ها از گمرک خارج نشده و به دست ما نرسیده اند..

انتهای پیام/

نظر شما