شناسهٔ خبر: 41135802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

چهارصد و نود و چهارمین شماره فوتبال اصفهان

بحران این روزهای استقلال، بهترین خبر برای سپاهان

چهارصد و نود و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، "بحران این روزهای استقلال بهترین خبر برای سپاهان" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به نتایج بازی‌های این هفته رقابت‌های لیگ برتر دارد. سپاهان امیدوار است تا در صورت لغزش پرسپولیسی‌ها، راه را برای قهرمانی در لیگ برتر هموار کند.

سپاهانی‌ها که علاوه بر لیگ برتر حساب ویژه ای روی کسب جام حذفی نیز باز کرده‌اند، برای صعود به نیمه نهایی این جام ابتدا باید تیم بحران زده استقلال را از پیش رو بردارند. بحران این روزهای استقلال خبر خوبی برای سپاهان است که بتواند صعود تقریباً راحتی به نیمه نهایی جام حذفی داشته باشد.

"باز هم کلین شیت عقاب طلایی" تیتر اصلی این روزنامه است و به درخشش و کلین شیت دوباره پیام نیازمند پرداخته است. وی که این هفته بار دیگر پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی مدت قرنطینه به دروازه سپاهان بازگشته بود، چند توپی که روی دروازه او ریخته شد را با هوشیاری کامل دور کرد و موفق به ثبت یک کلین شیت دیگر شد.

"آخرین وضعیت برگزاری جام حذفی"عنوان پایانی این روزنامه است و در آن آخرین صحبت‌های مطرح شده در مورد جام حذفی از زبان سهیل مهدی آورده شده است. سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، اظهار کرده که ابتدا کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) باید تاریخ دقیق بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کند تا ما بر اساس زمان اعلام شده از سوی آنها، برنامه جام حذفی را تنظیم و اعلام کنیم.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

نظر شما