شناسهٔ خبر: 41135646 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شریف: نمی‌گوییم به هر قیمتی لیگ باید برگزار شود/پیش‌بینی از بازی با مس ندارم

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسان گفت: با توجه به تعویق 5 ماهه در برگزاری لیگ، نمی‌توانم نتیجه بازی با مس را پیش‌بینی کنم.

صاحب‌خبر -

فاطمه شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه آیا موافق برگزاری مسابقات پلی‌آف هستید، اظهار داشت: بحث موافق و مخالف نیست. هر تصمیمی سازمان لیگ بگوید انجام می‌دهیم اما اینطور نبوده که بگوییم به هر قیمتی باید لیگ برگزار شود.

وی درباره شروع تمرینات، عنوان کرد: قرار است امروز از بازیکنان تست کرونا گرفته شود و بعد از نتیجه تمرینات را شروع می‌کنیم. البته من با آنها در تماس بودم و هیچ کدام علائم کرونا را نداشتند.

سرمربی فوتسال هیات خراسان درباره اینکه برخی مربیان از هزینه‌های تست و نبودن خوابگاه‌ نگران هستند، گفت: تیمی که خودش را برای قهرمانی می‌بندد فکر نمی‌کنم از پس هزینه‌های تست برنیاید. شاید این موضوع قابل پیش‌بینی نبوده اما پروتکل را سازمان لیگ فرستاده است.

شریف در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه بازی رفت با تساوی به پایان رسید، فکر می‌کنید بتوانید با شکست مس راهی فینال شوید، خاطرنشان کرد: با توجه به تعویق 5 ماهه نمی‌توان پیش‌بینی کرد. نه شرایط ما و نه مس مشخص نیست اما هر 2 تیم انگیزه دارند. هر تیمی کمتر اشتباه داشته باشد برنده می‌شود.

وی همچنین درباره وضعیت قرمز شهرهای مختلف از جمله مشهد و اهواز، یادآور شد: بله وضعیت این شهرها قرمز است اما حتما سازمان لیگ و وزارت بهداشت معیارهایی را در نظر گرفته‌اند که قرار است مسابقات برگزار شود. ما هم نمی‌دانیم دلیل برگزاری لیگ چیست اما حتما همه جوانب را سنجیده‌اند.

به گزارش فارس، تیم‌های سایپا، شرکت ملی حفاری، مس رفسنجان و هیات خراسان تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف هستند. مسابقات از سوم مرداد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما