شناسهٔ خبر: 41135432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی

بررسی وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان اشکذر استان یزد

وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان اشکذر با حضور معاون توسعه ورزش منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و فرماندار اشکذر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از اداره کل ورزش جوانان استان یزد علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در راستای بررسی و بازدید از پروژه های ورزشی در دست اقدام شهرستان اشکذر به این شهرستان سفر کرد و با هادی نسب فرماندار اشکذر دیدار و گفتگو کرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در دیدار با فرماندار اشکذر گفت: تمام سعی و تلاشمان جذب اعتبارات لازم و تخصیص یافته در راستای تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام این شهرستان است.

شیخی افزود: سعی شده تا زمین چمن های مصنوعی در این شهرستان احداث شود که سالجاری نیز زمین چمن روستای شمسی در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه به همراه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از پروژه های ورزشی نیمه تمام حوزه شهری و روستایی شهرستان اشکذر بازدید کرد.

نظر شما