شناسهٔ خبر: 41133072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پوستر دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی رونمایی شد

فراخوان و پوستر دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در کرمان رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ فراخوان و پوستر دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی یکشنبه(۱۵ تیر) در گلزار شهدای کرمان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و جمعی از مسئولین رونمایی شد.

 



محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی گفت: سال گذشته بعد از شهادت جانگداز سردار سلیمانی، جامعه فرهنگی هنری جزو اولین گروه هایی بود که برنامه اجرا کردند.
 

 



وی افزود: جشنواره شعر نگین سلیمانی در سومین روز شهادت سردار و اولین همایش تئاتر خیابانی را با همکاری انجمن تئاتر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قبل از چهلم سردار برگزار کردیم.

 



علیزاده ادامه داد: جشنواره تئاتر خیابانی سردار آسمانی در کرمان با سه موضوع در بخش خیابانی، صحنه ای و نمایشنامه نویسی در ایام سالگرد شهادت سردار برگزار می شود.
 

 


وی با اشاره به اینکه سردار آسمانی و مردم داری؛ سردار آسمانی و شهدای مدافع حرم و... جزو موضوعات ۱۰ گانه این جشنواره است؛ اظهار داشت: در بخش صحنه ای مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور و بخش نمایشنامه تا آبان و در نهایت برگزاری جشنواره در دی ماه است.

 



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اعلام کرد: ۱۰ برنامه به ستاد برگزاری برنامه های سردار در استان و وزارت ارشاد ارسال کردیم که جایزه فرهنگی ادبی سردار از جمله آنها است و جشنواره بین المللی هنرهای معاصر که طرح آن در حال تهیه است.

 



این مراسم به طور همزمان با رونمایی از تندیس سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده شهید و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران و رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی فرهنگی ذوالفقار در استان خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس همراه بود.
 

پایان پیام/80

نظر شما